בהפועל חדרה מקווים לצאת הערב (שני, 20:15) לדרך חדשה עם ניצחון ליגה ראשון. הקבוצה של שרון מימר תפגוש את הפועל תל אביב, לה הפסידה בעונה שעברה פעמיים.
“זה משחק מפתח להמשך הדרך של חדרה העונה. אנחנו צמאים כבר לניצחון הראשון ובעיקר לחזור ליכולת שהצגנו בתחילת העונה", אמר המאמן שרון מימר לקראת המשחק, "נעשה את המקסימום כדי לחזור עם תוצאה טובה מבלומפילד. עשינו הכל, גם אורן גולן וגם הצוות ואני, כדי לחדד את השחקנים ולפקס אותם בחזרה, כי עברנו חצי שעה לא טובה ולא אופיינית בטדי מול בית”ר".
1 צפייה בגלריה
שרון מימר
שרון מימר
שרון מימר
(צילום: ראובן שוורץ)
מימר שוחח עם השחקנים וביקש מהם להיות נחושים ואגרסיבים. בעקבות פציעתו של וויאסם ראבח (קרע את הרצועה הצולבת) שסיים את העונה מי שיפתח הערב בהרכב הוא הקפטן מנשה זלקה, כאשר תמיר גלזר יפתח במקום יאיא מלדג'ה. בחדרה רוצים להחתים את ירין חסן, ששוחרר מהמועדון בעונה שעברה ונחשב לשחקן חופשי.
הקפטן זלקה שכעס מאוד על ההפסד (4:0) במחזור האחרון דירבן את חבריו לקראת המשחק הערב ואמר "בכל השנים האחרונות מה שאפיין אותנו בעיקר היה לב ונשמה, וחשוב שנחזור להפגין את הנשמה הזו. כבר הוכחנו העונה שאנחנו קבוצת כדורגל טובה, ברור שלעייפות יש השפעה, אבל זה לא אמור לגרום לנו להיראות כמו שנראינו בחצי השעה האחרונה בירושלים, ואני בטוח שהערב נראה חדרה אחרת. לוחמת יותר, רוצה יותר, נחושה יותר. אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו ושום הפסד לא יגרום לנו לאבד את הביטחון".