אחרי ההצלחה הגדולה של דניאל פרץ במדי נבחרת ישראל הצעירה ביורו עד גיל 21, במכבי ת"א מודעים לאפשרות כי יקבל הצעה מפתה מחו"ל. כמו במקרה של אוסקר גלוך, המטרה של הצהובים היא להאריך את חוזהו של השוער, שנכנס לשנתו האחרונה בחוזה, ויהיה שחקן חופשי בקיץ הבא.
בחוזהו של פרץ יש סעיף לפיו למכבי ת"א ישנה אפשרות להאריכו בשנתיים נוספות, כששכרו עומד על 160 אלף דולר בלבד וללא סעיף יציאה. אחת ממטרות העל של מכבי ת"א שפרץ, שהצטרף למחנה האימונים של הקבוצה בספרד, יאריך את חוזהו תוך כדי שדרוג שכרו באופן ניכר, כשהוא מצידו ידרוש סעיף יציאה או הבטחה כמו במקרה גלוך כי לא יעצרו בדרכו במקרה של הצעה שתקדם את הקריירה שלו.
1 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
ידרוש סעיף יציעה או הבטחה שלא יעצרו בעדו אם ירצה לצאת לחו"ל. דניאל פרץ
(צילום: אסי קיפר, באדיבות ההתאחדות לכדורגל)
אחרי שהפסידה במשחק ההכנה הראשון שלה בחמישי האחרון נגד אורלנדו פיירטס מדרום אפריקה, מכבי ת"א תפגוש היום (ראשון) במחנה האימונים בספרד את בורנמות', שסיימה בעונה החולפת במקום ה-15 בפרמייר-ליג. במשחק ההכנה הקודם הביסו האנגלים 0:4 את היברניאן הסקוטית.
בניגוד למשחק ההכנה האחרון, המאמן רובי קין מתכנן לעלות עם הרכב משמעותי יותר נגד היריבה האנגלית. ביום חמישי הקרוב תפתח הקבוצה את עונת 2023/24, כשתשחק ברבע גמר גביע הטוטו מול הפועל באר-שבע בקרב האירופיות.
בהתאחדות לכדורגל הצליחו לדחות בשעה (20:30) את בעיטת הפתיחה של משחק הקונפרנס-ליג נגד פטרוקוב-היצ'סטי, בשבוע הבא. זאת בשל צום ט' באב. לקבוצה המולדובית הובטח לקבל את סיוע המועדון והרשויות בהעברות לשדה התעופה על מנת שיספיקו להגיע לטיסה חזרה בזמן.