הפועל ירושלים נערכת לקראת משחק החוץ במוצ"ש מול מ.ס אשדוד (19:10, אצטדיון הי"א). בירושלים ינסו להשיג ניצחון ראשון בסיבוב השני אחרי שתי תוצאות תיקו, בידיעה שניצחון על הקבוצה של רן בן שמעון יקרב אותם משמעותית להבטחת מקומם בפלייאוף העליון.
יואב תומר נפצע באימון וככל הנראה לא יעמוד לרשותו של זיו אריה. בנוסף, הירושלמים ייאלצו להסתדר מול הקבוצה מעיר הנמל גם ללא גוני נאור המושעה בגין חמישה כרטיסים צהובים, כאשר מי שאמור למלא את מקומו הוא אווקה אשטה.
עוד בהקשר של נאור, בהפועל ירושלים הציעו חוזה ארוך טווח לשחקן, שמסיים בקיץ את חוזהו ויהפוך לשחקן חופשי. נאור מנהל אמנם דיאלוג עם קבוצתו אבל מחכה גם להתפתחויות בגזרת מכבי חיפה. כזכור, האלופה הביעה עניין בבלם במהלך חלון ההעברות של הקודם, וייתכן שתפנה אליו ולהפועל ירושלים שוב בעקבות העזיבה המסתמנת של נטע לביא ליפן.
בתוך כך, אחרי שהחרים את האימונים בשבוע האחרון, הגיע אתמול (רביעי) החלוץ אחמד סלמן לאימון הבוקר של קבוצת הבוגרים אולם לא הורשה להתאמן. לסלמן נאמר שהוא רשאי להתאמן רק עם קבוצת נוער שמתאמנת בצהריים ושהוא צפוי לעמוד לוועדת משמעת. סלמן בתגובה נטש את המקום ולא הגיע לאימון קבוצת הנוער.