מ.ס אשדוד, הפתעת העונה שעברה שסיימה במקום השלישי, תתחיל כבר מחר (חמישי, 20:30) שבוע עמוס עם שני משחקים רשמיים.
בתחילה תארח במסגרת גביע הטוטו את הפועל באר שבע, כשהמנצחת תעפיל לחצי הגמר, ושבוע לאחר מכן תטוס לאזרבייג'ן שם תתמודד נגד קרבאך במשחק הראשון מבין שניים במסגרת שלב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג.
2 צפייה בגלריה
אשדוד חוגגת
אשדוד חוגגת
שחקני אשדוד חוגגים בעונה הקודמת
(צילום: עוז מועלם)
"בסך הכל הרבה דברים בהכנה היו טובים, ויש דברים שאנחנו יודעים שצריך לשפר. הקבוצה יודעת מה היא רוצה מעצמה, ויש כאן חבר'ה צעירים שיצטרכו לעשות עוד צעד קדימה", אמר מאמן הקבוצה, רן בן שמעון, במסיבת העיתונאים לרגל פתיחת העונה.
באשדוד אמנם מרוצים מההישג של העונה שעברה, אך בן שמעון מסרב בשלב זה להצהיר על מטרה דומה: "אני לא יודע את התשובות לזה אבל יש פה חבר'ה מאוד רציניים שמשנים הרגלי עבודה, ויש תהליך עם הצעירים שעולים שלב. יהיה עוד זמן כדי לדבר על תוצאות, אבל כן חושבים על פלייאוף עליון".
2 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון
(צילום: ראובן שוורץ)
על ההתמודדות מחר וביום חמישי הבא באירופה הוסיף המאמן: "זה משחק הכנה גדול לקראת קרבאך. ברור שאנחנו רוצים להתקדם בגביע הטוטו. אנחנו יודעים שקרבאך קבוצה מנוסה ומשחקת שנים באירופה. נצטרך להביא משהו שמכפר על הניסיון שלהם".
הקפטן טום בן זקן שפותח עונה עשירית במועדון, הוסיף: "אנחנו עדיין בתהליך בנייה כקבוצה שנבנית מהתחלה, ומקווים להשתפר מהעונה שעברה. בטוח שנהיה קבוצה יותר טובה מהעונה קודמת".