אברם גרנט מעוניין לחזור ולאמן את נבחרת ישראל, ואף החליט להגיע לראיון שיתקיים בשבוע הבא עם המנהל הטכני של ההתאחדות, וילי רוטנשטיינר.
גרנט הסביר לחבריו כי יגיע לוועדת האיתור מתוך כבוד כלפי ההליך של ההתאחדות. כמו כן, שאין לו כל בעיה להתייצב לראיון בפני רוטנשטיינר ומאוחר יותר בפני הוועדה המקצועית. גרנט הצהיר חד משמעית כי הוא רוצה לאמן את הנבחרת, מאמין ביכולות שלו להעלות אותה דרך פלייאוף היורו והוא יגיע מוכן עם מצגת.
2 צפייה בגלריה
אברם גרנט. קאמבק בדרך?
אברם גרנט. קאמבק בדרך?
אברם גרנט. קאמבק בדרך?
(צילום: AFP)
נראה כי ההתמודדות הגדולה על התפקיד היוקרתי תהיה בין מי שהוגדר מראש כמועמד המוביל לאימון הנבחרת, יוסי אבוקסיס, שהזכייה בגביע המדינה נתנה למועמדות שלו בוסט נוסף, לבין גרנט, שבהתאחדות העריכו תחילה כי לא יהיה מוכן להגיע לראיון בפני ועדת האיתור.
בוועדת האיתור מודעים לבעייתיות בתהליך מאחר שאימוני הקבוצות מתחילים בימים הקרובים ולכן התהליך יהיה מהיר. מי שעוד יזומן לראיון הוא ניר קלינגר, ייתכן כי רן בן שמעון יזומן אך הסיכויים שלו לקבל את התפקיד נמוכים מאוד. מי שבוודאות לא יזומן לראיון הוא רוני לוי, למרות שהיו גורמים שדחפו לכך, גם בגלל היכולת המקצועית של בית"ר וגם בשל ניגוד העניינים עם אלי אוחנה, שחבר בוועדה.
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס. המועמד המוביל
(צילום: עוז מועלם)
ועדת האיתור התכנסה אתמול לראשונה ונקבע שההתקשרות עם המאמן תהיה לשנתיים. הוועדה תתכנס מחר שוב, כשהפעם ווילי רוטנשטיינר יכין את הפרופיל המקצועי לגבי המאמן הלאומי הבא, פגישה בה יקבעו חברי ועדת האיתור (יו"ר ההתאחדות, אורן חסון, רוטנשטיינר, שינו זוארץ, אלי אוחנה ואלי כהן) את היעדים והמטרות בפני המאמן הלאומי. אחרי הסינון הראשוני דרך הראיון של רוטנשטיינר, יגיעו המועמדים הסופיים לראיון בפני ועדת האיתור ולאחר מכן יוחלט מי המאמן הנבחר והוא יובא לאישור הנהלת ההתאחדות.
שוער העבר דודו אוואט החליט לעזוב את הוועדה המקצועית של ההתאחדות. אוואט היה חלק מהוועדה שהובילה את המהפכה המקצועית כולל מינוי המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר. הוא לא אהב את השינוי בגישת ההתאחדות והודיע על עזיבת התפקיד. אוואט היה חלק חלק מועדת האיתור, אולם במתכונתה הקודמת היא לא כללה ראיונות של המועמדים לאימון הנבחרת.