יגאל הלל, שחקן העבר של הפועל כפ"ס ושמשון ת"א, הלך לעולמו בגיל 62 לאחר מאבק במחלה קשה. הלל עבד בשנים האחרונות כמאמן מנטלי בבית"ר ירושלים ומכבי חיפה. הלל זכה עם כפ"ס בגביע המדינה (1979/80) ולאחר מכן גם באליפות ההיסטורית של המועדון בעונת 1981/82.
ממכבי חיפה נמסר: "מועדון כדורגל מכבי חיפה מרכין ראש עם לכתו של יגאל הלל ז"ל, איש הכדורגל ושחקן העבר, שעבד במועדון כמאמן מנטלי והלך לעולמו כשהוא בן 62. אנו שולחים תנחומים למשפחת הלל. יהי זכרו ברוך".
1 צפייה בגלריה
יגאל הלל
יגאל הלל
יגאל הלל
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
גם בבית"ר פרסמו הודעה: "מועדון הכדורגל ביתר ירושלים אבל ומרכין את ראשו לאחר היוודע דבר פטירתו של יגאל הלל. יגאל, אשר היה חלק מהמועדון בעבר, היה איש אהוב, ותמיד נתן את כל כולו למען הזולת. אנו משתתפים בצער המשפחה, אשר עמדה לצידו בתקופת המחלה הארוכה ומקווים שלא יידעו עוד צער".
מהפועל כפ"ס נמסר: "מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא מרכין ראש ואבל עם פטירתו הלילה של שחקן העבר האהוב יגאל הילל לאחר מאבק במחלה קשה. חבריו של יגאל ומאמניו הגדירו אותו כשחקן ואדם שעבורו מגיעים לאימונים ולמשחקים. אדם ערכי, מצחיק, נעים ואופטימי באופן יוצא מן הכלל. שחקנים ששיחקו עמו מעידים כי יגאל השרה ביטחון והיה השראה עבור כל הסובבים אותו. המועדון מוקיר ויזכור לעולם את יגאל על תרומתו האדירה למועדון במשך השנים כשחקן וכמאמן, על מורשת מדהימה ועל דורות של שחקנים שיכולים להסתכל בדמותו לשאוב אמונה והשראה".
ערן זהבי, שחקנה של פ.ס.וו איינדהובן ונבחרת ישראל, פרסם פוסט בעקבות פטירתו של הלל: "היום הלך לעולמו יגאל הלל. יגאל היקר איזה איש היית תמיד מחייך. תמיד חיובי, גם במצבים הכי קשים תמיד ידעת לעודד את כל מי שלידך. תמיד ידעת להגיד את המילים הנכונות ולתת את העצות הנכונות. אין לי באמת מילים להסביר מי היית בשבילי לאורך הדרך תמיד האמנת בי, יותר ממה שאי פעם האמנתי בעצמי וכרגיל צדקת בגדול".
"יגאל היקר לדבר עליך בלשון עבר מעביר בי צמרמורת. שמח שלפחות הספקתי לראות אותך, גם אם זה היה קצר וכשאתה בקושי מדבר. עדיין עשה לנו טוב, דיברנו עם העיניים. כמו תמיד המילים האחרונות שאמרת לי היו 'תהיה חכם' (במגרש). כמה מתאים לך וכמה חבל שאנשים כמוך נשארו מחוץ לכדורגל שלנו כל כך הרבה שנים. למזלי אני זכיתי בך. תנוח על משכבך בשלום יגאל היקר. משתתף בצער המשפחה המדהימה שהשארת פה".
הפוסט שפרסם ערן זהבי על יגאל הלל