המחזור השני בגביע הטוטו בלאומית התקיים הערב (חמישי), כאשר הפועל פתח תקווה אירחה את בני יהודה וזאת לאחר שהדרבי מול מכבי פתח תקווה נדחה.
כבר במחצית הראשונה הפועל פתח תקווה עלתה ליתרון כפול משערים של עידן שמש, שכבש את הראשון בדקה ה-14. חמש דקות לסיום המחצית החלוץ סגר צמד לאחר שנגח פנימה כדור שהגיע מהגבהה של רז שטיין.
1 צפייה בגלריה
עופר טסלפפה
עופר טסלפפה
עופר טסלפפה
(צילום: אורן אהרוני)
למרות השינויים בבני יהודה, והחזרה של הקהל למגרשים כשמבקביל הקבוצה עברה רשמית לידיו של דמאיו שיצטרך להציג ערבויות ותוכנית למניעת אלימות. הקבוצה עדיין לא מצליחה להתרומם ומתבססת בעיקר על שחקני נוער אותם מוביל על הקווים מאמן קבוצת הנוער משה שפירא. הקבוצה משכונת התקווה לא הופיעה למשחק וספגה הפסד שני ברציפות במסגרת גביע הטוטו.
העולה הטרייה מכבי יפו ניצלה מהפסד בתוספת זמן והצליחה לחלץ תיקו מול א.ס אשדוד שנבנתה ברובה על שחקנים צעירים העונה. האורחת כבשה שער בדקה ה-65 לאחר שאנר אושמנדי ניצל טעות בהגנה של המארחת, אך עמוק בתוך תוספת הזמן אדיר מאיה שנכנס כמחליף כבש לזכותה של יפו שחילצה תיקו מול האשדודים.
מנגד, העולה השנייה עירוני טבריה ממשיכה להרשים עם ניצחון שני ברציפות במסגרת גביע הטוטו, הפעם 0:2 על הפועל רמת גן. מתנאל טדסה העלה את הקבוצה ליתרון מכדור חופשי נהדר שעבר חומת האורחת ישירות לחיבורים של מתן עמבר.עשר דקות לסיום טעות קשה של שוער רמת גן העניקה פנדל למארחת לאחר שאחד משחקניה הוכשל ברחבה. תימור אביטן ניגש לבעוט מהנקודה הלבנה,לא התבלבל ודחק את הכדור פנימה.
במשחקים נוספים שנערכו הערב אחי נצרת גברה על היורדת הטרייה נוף הגליל 0:2. הפועל כפר סבא שמציגה יכולת מאכזבת ספגה הפסד שני ברציפות במסגרת גביע הטוטו אחרי הפסד להפועל עפולה משערים של אפיק כהן (10) ושחר הירש (93). אום אל פאחם השיגה ניצחון על הפועל עכו עם שער בדקה ה-85. כמו כן, שער סמוך לדקה התשעים של עמנואל צינרמן העניק לרמת השרון 0:1 על כפר קאסם.