לנצח את הפועל חיפה, לצמק זמנית את הפער מהפסגה לחמש נקודות, ולהמשיך להתפלל למעידה של המוליכות. זאת התקווה איתה מגיעה מכבי ת"א אל המחזור -26, שיינעל את העונה הסדירה בליגת העל.
הצהובים, שמדורגים במקום השלישי, יתארחו בשבת (15:30) ב"סמי עופר", במשחק שייפתח את המחזור, כשהפצעים מההפסד המפתיע להפועל ירושלים (2:1) במחזור שעבר, טרם הגלידו.
2 צפייה בגלריה
אייטור קראנקה מאמן מכבי ת"א
אייטור קראנקה מאמן מכבי ת"א
קראנקה. "הלחץ עליי"
(צילום: עוז מועלם)
"אנחנו צריכים לשמור על עקביות", אומר היום (חמישי) מאמן מכבי ת"א במסיבת העיתונאים לקראת שבת. "כי זה מה שהופך קבוצות לטובות יותר. אנחנו צריכים להיות חזקים גם מנטאלית ולא רק טכנית. אנחנו נמצאים עכשיו בנקודת זמן שהאווירה בקבוצה לא הכי טובה אבל אני לוקח את הלחץ עליי. אני גם מעדיף שהקהל יהיה במצבים כאלה עם השחקנים, כי השחקנים צריכים את הקהל".
"כולם מבינים את התסכול של הקהל", המשך המאמן, "אבל אנחנו כאן ביחד ננתח את המשחק שלנו, את הטעויות וכמאמן אנסה להשיג איזון מחדש".
2 צפייה בגלריה
גבי קניקובסקי, מכבי ת"א
גבי קניקובסקי, מכבי ת"א
קניקובסקי. תחושות קשות
(צילום: עוז מועלם)
"התחושות היו מאוד קשות, קיווינו לתוצאה אחרת. זה לא הלך. עכשיו הפנים למשחק בשבת", הוסיף הקשר גבי קניקובסקי במסיבת העיתונאים והתייחס גם להחלטה של השחקנים לא לצאת לקהל בסיום המשחק. "כשחקנים הרגשנו שהקהל לא איתנו וזה מאוד פגע בנו. זו הייתה טעות לא לצאת. כן דיברנו על זה אבל לפעמים האמוציות של משחק מקשים לראות דברים בצורה אובייקטיבית".
בכל הנוגע למאבק האליפות, הקשר שומר על אופטימיות: "זה לא גמור. נצטרך להתרכז בעצמנו, לא במכבי חיפה ולא בהפועל באר שבע - ולבוא לכל משחק כאילו הוא גמר גביע.
"בכל מקרה, חשוב לשמור על פרופורציות ולהתעלות על הקושי. זו העונה, ועם כל הכוד אנחנו בחצי גמר הגביע ובמקום השלישי בליגה. אנחנו עדיין שם, והעיקר הוא להמשיך ולנצח כי הגענו למאני טיים".