בבית"ר ירושלים מתכוונים לדלל משמעותית את הסגל עד סיום חלון ההעברות בליגת העל בעוד שבועיים. הכוונה: לנסות ולהיפטר מלפחות חמישה שחקנים שלא נמצאים בתוכניות המקצועיות: דן איינבינדר, חנן ממן, שלומי אזולאי, אור זהבי ואנטואן קונט.
מי שבבית"ר מאוד מעוניינים לצרף הוא כמובן ירדן שועה, אך הסיכויים לכך כרגע לא גבוהים. שועה ובני משפחתו לוחצים בימים האחרונים על בעלי בני יהודה, ברק אברמוב, שיוותר על חלקו מהמעבר האפשרי של חלוץ מכבי חיפה, זאת מאחר והוא מחזיק בארבעים אחוז מכרטיסו. ההערכה בבני יהודה כי אנשי בית"ר מדרבנים את המהלך הזה מאחורי הקלעים, אולם אברמוב לא מוכן לוותר על חלקו.
2 צפייה בגלריה
דן איינבינדר
דן איינבינדר
בדרך החוצה? איינבינדר
(צילום: עוז מועלם)
יתרה מכך. מתברר כי העובדה ושועה פתח את העונה הנוכחית, בה רשם 68 דקות ליגה בלבד לפני שביקש לעזוב את המועדון, גרמה לכך שמכבי חיפה תצטרך להעביר עד מרץ מיליון שקלים לבני יהודה. זאת אחרי שכבר העבירה לה 1.4 מיליון אירו בעבור 60 אחוז מכרטיסו של השחקן.
בבית"ר, כאמור, די סקפטיים לגבי ההגעה של שועה. אתמול בשיחת זום שכללה את הבעלים משה חוגג הנופש ביוון, אברמוב ונשיא מכבי חיפה יעקב שחר, הציע חוגג בעבור 80 אחוז מכרטיסו של שועה 700 אלף אירו. בחיפה דיברו על מיליון בעבור 60 אחוז מהכרטיס. בבני יהודה התפלאו שההצעה של חוגג לא כללה את 40 האחוזים המגיעים לה במקרה של מכירתו, ולכן לא התייחסו ברצינות להצעה זו.
2 צפייה בגלריה
ירדן שועה על הספסל
ירדן שועה על הספסל
לחץ על אברמוב. שועה
(צילום: עוז מועלם)
שני השחקנים הזרים של הקבוצה, הבלם דיוגו ורדשקה והחלוץ גלאופיליו האסלביינק, קיבלו אישור מראשי הקבוצה לטוס לקפריסין על מנת להיפגש עם בני משפחותיהם, אותם לא ראו תקופה ארוכה. בשל האיסור להתאמן בארץ בעקבות הסגר עשויה הקבוצה לצאת למחנה אימונים בחו"ל.