יעקב בוזגלו הוא כבר לא הסוכן של בנו מאור בוזגלו, כך חשף היום (ראשון) הקשר בן ה-32 באינסטגרם.
"'הגיע הזמן אומרת אימי', והפעם גם אבא שלי אומר. עדיף מאוחר מאשר אף פעם...", כתב השחקן בפוסט שהעלה. "יעקב בוזגלו מהיום כבר לא הסוכן שלי. לא פשוט ואפילו מורכב אבל הסיטואציה מחייבת מסלול חדש. אני כבר משער מה יהיו הטוקבקים ואין לי עם זה שום בעיה, זכותכם המלאה".
2 צפייה בגלריה
מאור בוזגלו מאוכזב
מאור בוזגלו מאוכזב
"מצב לא פשוט ואפילו מורכב". מאור בוזגלו
(צילום: עוז מועלם)
"אני לא מדבר בשם אבא שלי אבל אני מניח שהוא כבר עייף מהמרדפים ומהרדיפה. ובישורת האחרונה של הקריירה שלי אני רוצה לייצר סביבה קצת אחרת ומאתגרת. אבא שלי הוא עולם ומלואו עבורי ואני מודה לו על כל צעד וכל פסע בקריירה המיוחדת והעשירה שלי. לעד אהיה אסיר תודה. תמיד אתייעץ, אשמע ואקשיב ואני משחרר אותו מהעול הכבד הזה".
על העתיד הוסיף: "המטרה כרגע ברורה, לחזור לדשא ולכושר מלא אוטוטו. וסוכן? מבטיח לעדכן בקרוב".
2 צפייה בגלריה
יעקב בוזגלו
יעקב בוזגלו
יעקב בוזגלו ביציע
(צילום: אורן אהרוני)
בשבוע שעבר יעקב כתב פוסט משלו, בו ביקר בחריפות את ההחלטה של הפועל תל אביב לשחרר את בנו אחרי עונה אחת כדי לחסוך את החוזה שלו ואף לקח אחריות על החתימה של מאור בשורות האדומים.
"למרות ששני מועדונים גדולים הציעו לו סכומים גבוהים יותר, הוא בחר להגיע להפועל תל אביב. האמת היא שאני אשם, ואין לי אלא להתנצל בפני מאור, מירן וילדיהם – הנכדים שלי", כתב בוזגלו האב. שמעתי את הסיפורים, וידעתי שהפועל תל אביב הוא מועדון בעייתי מאוד מבחינת היחס לשחקנים ומוסר התשלומים, לאור כל התהפוכות בשנים האחרונות. לא לשווא דאגתי להחתים את כל ארבעת הבעלים על ערבות אישית. אבל האמת היא שאפילו אני, אחרי כל מה שעברתי בכדורגל הישראלי, הופתעתי לרעה. כזו בריונות, כזה ניהול שכונתי – טרם ראיתי. לא ידעתי עד כמה המצב חמור. לא יכולתי אפילו לדמיין לעצמי שמועדון יתנהג בצורה מגעילה ומשפילה כל כך, לשחקן שהקריב מעצמו ואף ויתר על שכר כדי לשחק בו. ביטול חד צדדי של הסכם, ועוד עם שחקן פצוע – זהו מהלך מחפיר ערכית, מוסרית ומשפטית. אם לא די בכך, היום דרשו ממנו להחזיר גם את הרכב"