"אנשים בהתאחדות חופרים לי בור מאחורי הגב, אני מאוד מאוכזב מההתנהלות. הם החליטו שאלך הביתה, עשו הכל כדי שזה יקרה. בהתאחדות ביקשו ממני לקצץ חמישים אחוז משכרי ושלא אתקרב לנבחרת הבוגרת, אין דבר כזה".
אחרי שנחשף ב-ynet כי בהתאחדות לכדורגל סוכם על פרידה מווילי רוטנשטיינר, המנהל הטכני פותח את הפה בשיחות שניהל במהלך סוף השבוע.
2 צפייה בגלריה
רוטנשטיינר במשרדי ההתאחדות
רוטנשטיינר במשרדי ההתאחדות
"חופרים לי בור". רוטנשטיינר במשרדי ההתאחדות
(צילום: אורן אהרוני)
בהתאחדות מקווים לסיים עוד השבוע את נושא הפיצויים מול האוסטרי, כשההצעה עומדת על חמש משכורות בעלות של מיליון שקל (ברוטו). את מקומו של האוסטרי יתפוס ישראלי, כשבשבוע הבא עשויה הנהלת ההתאחדות להתכנס ובה תוצג ההחלטה על הקמת ועדת איתור, כשאחד השמות הוא משה סיני.
כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, יוסי אבוקסיס הוא המועמד המוביל לאימון הנבחרת. בהפועל באר שבע, שנמצאת תחת קיצוצים משמעותיים ותקציב מופחת בעונה הבאה, ייתנו לאבוקסיס את האור הירוק לעבור לאמן את הנבחרת וגם העבירו לו מסרים בעניין ביומיים האחרונים כי מדובר בגאווה עבור המועדון.
בהתאחדות צפויים להיפגש עם אבוקסיס רק אחרי סיום העונה, כדי לא לפגוע בהכנות שלו לגמר הגביע ב-13 ביולי מול מכבי פ"ת. במידה שמאמן ב"ש יהיה נחוש להיענות להצעה המסתמנת, הוא צפוי להיות המאמן, אחרת ניר קלינגר עשוי לקבל פנייה.
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
ב"ש נתנה את ברכת הדרך. יוסי אבוקסיס
(צילום: ראובן כהן)
אחרי שפרסמנו כאן כי מועמדותו של ברק בכר ירדה מטעמים מקצועיים נטו, מאחר שבהתאחדות לא ראו בו מתאים לאימון הנבחרת, ולכן גיחכו בניסיון לצייר זאת כאילו ההחלטה להוריד את מועמדותו קשורה לכך שלא ביצע שירות צבאי.
על פי תקנון ההתאחדות, אין כל מניעה למנות מאמן שלא ביצע שירות צבאי, ובכל מקרה בכר סיים את חובתו כשביצע מספר מהלכים תחת שירות לאומי עוד בזמן שאימן את הפועל באר שבע.