שריף כיוף, השוער בן ה-22 של מכבי חיפה, חתם היום (רביעי) על חוזה חדש לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת במועדון. "מכבי זה הבית שלי ואין מאושר ממני להמשיך במועדון בו גדלתי לחמש שנים נוספות", אמר כיוף לאחר החתימה, "עכשיו הפנים קדימה להצליח במשימות שעומדות בפנינו".
כיוף גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה. לאחר מספר עונות של התחשלות בהפועל כפר שלם ובהפועל עפולה, בקיץ האחרון הוא חזר הביתה לקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה. ב-27 בספטמבר ערך כיוף את הופעת הבכורה שלו במכבי חיפה, במשחק הליגה מול בני סכנין. הוא רשם עד כה 39 הופעות בכל המסגרות, מתוכן 26 הופעות בליגה ועוד תשע במפעלים האירופיים.
1 צפייה בגלריה
כיוף
כיוף
"אין מאושר ממני להמשיך במועדון בו גדלתי". כיוף לצד יעקב שחר במעמד החתימה
(צילום: מכבי חיפה )
המנהל המקצועי של המועדון גל אלברמן אמר: "שמחים להודיע על החתמתו של שריף כיוף על הסכם חדש. שריף המשיך את מסע ההתקדמות שלו בעונה הנוכחית והיה חלק משמעותי ביותר בהתמודדויות ובאתגרי הקבוצה במסגרות המקומיות והאירופיות. אנו רואים בשריף שחקן בית דומיננטי גם בשנים הבאות ומאחלים לו הצלחה מרובה ורגעי אושר גדולים ורבים בירוק. בהצלחה שריף כיוף".
מנכ"ל המועדון איציק עובדיה אמר: "אנו שמחים מאוד להאריך את חוזהו של שריף כיוף. אין ספק ששריף הוא דוגמה נפלאה של פיתוח שחקנים במחלקת הנוער והכשרתם, באמצעות שיתוף הפעולה עם עפולה. שריף הופך להיות שחקן מוביל בקבוצה הבוגרת. כולנו במועדון גאים על הדרך שעשה שריף כשוער שגדל במחלקת הנוער ומאחלים לו שימשיך ויתקדם במכבי חיפה. בהצלחה שריף".