כמו בכל המחזורים מאז חידוש הליגה, גם הערב (רביעי) ניצחה מכבי ת"א בהפרש של שער אחד, הפעם עם 0:1 דרמטי בבית על בית"ר ירושלים, והיא עם 31 נקודות מ-33 אפשריות. יונתן כהן המחליף הכריע עם שערו הראשון העונה בליגה (90+1), רבע שעה אחרי ששער שלו נפסל על ידי ה-VAR. ניר ביטון, דן עזריה ומיגל סילבה נפצעו והוחלפו.
רצף של חמישה משחקים ללא הפסד נקטע עבור בית"ר, והמאמן המאוכזב יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "לא תחושות נעימות, בטח שמפסידים, בטח בתוספת הזמן, בטח שהגענו לכל כך הרבה מצבים במחצית הראשונה ובטח ביום שאתה תופס את מכבי ת"א ככה. מאוד התעייפנו במחצית השנייה, איבדנו הרבה כדורים וזו התוצאה. במחצית הראשונה יצאנו להתקפות מעבר וחטפנו כדורים, זה מתסכל שלא ירדנו ביתרון של לפחות שער אחד. היה משחק הגנה יוצא מן הכלל שלנו. הם הגיעו למצבים, אבל צריך להבין שהם תוקפים עם המון שחקנים. ידענו שהם יהיו חשופים ולא ניצלנו את זה".
1 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
על עומס המשחקים: "לוקח בדרך כלל יומיים-שלושה להתאושש מכל משחק, זה מאוד קשה ולא נורמלי. אני מעריך את ההשקעה של השחקנים, יודע שזה לא פשוט. זה המצב ונמשיך עם זה. אני חושב שנעבה את הסגל בינואר". על הפציעה של סילבה: "הוא נראה בסדר, אני מקווה שיתאושש. ראיתי שזהבי בעט לו בראש".
הקשר עדי יונה הוסיף: "כולם נתנו 100 אחוז, אפשר היה לראות בסוף את העייפות אחרי שלושה משחקים השבוע. עשינו תקופה טובה, הבאנו הרבה נקודות לאחרונה והמטרות שלנו הן להיות למעלה".