חמישה משחקים התקיימו היום (שישי) במסגרת המחזור ה-13 בליגה הלאומית, ובמוקד המשחק הסוער בין הפועל עפולה להפועל איכסל (0:4), שבמהלכו הורחקו שני שחקנים של איכסל בגין התפרצות מילולית לעבר השופט טל זטלמן. רק 0:0 לנוף הגליל מול עכו. הפועל פ"ת חזרה לנצח. הפועל ירושלים טיפסה למקום השני, בית"ר ת"א/בת ים רביעית.
הפועל עפולה – הפועל איכסל 0:4
בדקה ה-11 דור כוכב הגביה כדור קרן ונתנאל גולדמן העלה את עפולה ליתרון. בדקה ה-36, אסף אריאלי דחק ממטר מול האין הגנה של איכסל, 0:2.
3 צפייה בגלריה
 יובל שוואט
 יובל שוואט
ניצלו את ההרחקות. שחקני עפולה
(צילום: ראובן שוורץ)
בדקה ה-50 החל איבוד העשתונות של שחקני האורחת. זה התחיל בצהוב שני ואדום של תימור אביטן על דיבורים לשופט טל זטלמן. ובחלוף שתי דקות גם ניר אברג'יל התפרץ בצעקות על זטלמן, וזה עלו לו בהרחקה שהשאירה את איכסל בתשעה שחקנים. במצב הזה הייתה רק קבוצה אחת על הדשא, ועפולה עשתה מה שהיא רוצה. עמית מור (80) הוסיף את השלישי לזכות המארחת וגולדמן (84) חתם עם השער הרביעי.
הפועל נוף הגליל – הפועל עכו 0:0
במחצית השניה מאמן הפועל עכו אלי כהן הורחק באדום ישיר על דיבורים לעבר השופט יואב מזרחי. אחרי שלושה ניצחונות ברציפות, הקבוצה של ירון הוכנבוים, שנותרה במקום הראשון, איבדה שתי נקודות יקרות במאבק על העליה.
הפועל ירושלים – אחי נצרת 0:1
אחרי החמישייה מול עכו בחוץ, ירושלים הסתפקה הפעם בניצחון על חודו של שער (עצמי) שהספיק לה להיצמד לנוף הגליל, שתי נקודות בלבד מהפסגה. בדקה ה-20, עידן שמש, מלך השערים של הליגה, העביר כדור רוחב וטארק בושנק כבש שער עצמי, שהיה גם השער היחיד במשחק.
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים
נצמדו לפסגה. שחקני הפועל ירושלים
(צילום: שלו שלום)
3 צפייה בגלריה
עדן דהן
עדן דהן
עדן דהן
(צילום: שלו שלום)
בית"ר ת"א/בת ים – מ.ס כפר קאסם 1:2
כפר קאסם עדיין בלי ניצחון והיא שקועה מתחת לקו האדום. בדקה ה-25, יניב מזרחי בישל לרונן חנצ'יס שדחק פנימה, 0:1 לבית"ר. כפר קאסם חזרה למשחק בדקה ה-35. קובי מור הגביה קרן ומור פדידה נגח לרשת את השוויון. יניב מזרחי (84) כבש את השישי שלו וסידר לת"א/בת ים ניצחון שהעלה אותה למקום הרביעי.
הפועל רעננה – הפועל פ"ת 1:0
אחרי רצף הפסדים, האורחת, עם עוזר המאמן קלמי סבן, השיגה ניצחון יקר שהשאיר אותה אמנם במקום ה-14, אבל פתח פער של שש נקודות משתי האחרונות. רם לוי בפנדל בדקה ה-11 הכריע את המשחק. בדקה ה-28, בנג'מין קוקו מרעננה היה לבדו מול שוער פ"ת, אבל מצא רק את העמוד.