מכבי תל אביב יכולה להיות מרוצה אחרי שהערב (ראשון) העפילה לשמינית גמר הגביע הודות ל-0:1 על הפועל באר שבע בטוטו-טרנר.
זה קרה למרות הרכב משני מאוד שהעלה פטריק ואן לוון, שהחליט לבצע רוטציה רחבה לקראת משחק הגומלין מול שחטאר במסגרת שלב 32 האחרונות של הליגה האירופית ביום חמישי.
2 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
מבחינתו של המאמן ההולנדי, זו לא הייתה הסיבה. השחקנים שלי המשיכו להילחם, נתנו הכל והצליחו להשיג את הניצחון", טען ואן לוון. "אמרתי כבר שיש לנו סגל טוב ורחב, והרבה שחקנים ראויים לקבל הזדמנות. זו הסיבה שאני משתמש בהרבה שחקנים מהסגל".
"מתן (בלטקסה) למשל מתאמן ברמה גבוהה בתקופה האחרונה, וכן, היום זו הייתה הזדמנות שלו להראות את היכולות שלו. שחטאר? תמיד יש סיכוי, אם לא היה סיכוי, לא היינו חושבים לטוס לשם".
מבקיע שער הניצחון דור פרץ הוסיף: "תחושה נהדרת. זה משחק גביע, משחק שהיה מאוד חשוב לנו. אני משתדל להשתפר בכיבוש שערים, אני שמח שאני עוזר לקבוצה להשיג את המטרות שלה. שחטאר קבוצה ברמה מאוד מאוד גבוהה, שיחקנו מולם והבנו את זה. כרגע דור פרץ במכבי ת"א, זה מה שמעניין אותי. העתיד תלוי בהרבה דברים, אבל כרגע אני במכבי ת"א".
2 צפייה בגלריה
דור פרץ כובש מול באר שבע
דור פרץ כובש מול באר שבע
"אני משתדל להשתפר בכיבוש שערים". פרץ
(צילום: עוז מועלם)
"היו לנו הזדמנויות מספיק טובות לכבוש, אבל זה גביע, אין איך לתקן. מאכזב מאוד", אמר אליניב ברדה במשחקו האחרון על הקווים לפני שהוא שב לתפקיד העוזר. "זה הכדורגל והוא אכזרי. אבל היו הרבה דברים חיוביים. אנחנו נעבוד על הדברים שהיו פחות טובים ונשתפר כל הזמן. רוני לומד את הקבוצה ויידע לתת לנו מהניסיון שלו".
"המוטיבציה של כולנו גבוה מאוד, אלונה הראשונה, השחקנים, המאמנים והצוות וכמובן הדחיפה של הקהל. הם מאוד מתגעגעים לכדורגל. לא צריך לחשוב עדיין על העונה הבאה, יש לנו עדיין מטרות העונה. פלייאוף עליון, כרטיס לאירופה".
לאחר המשחק הודיעה באר שבע שקשר הקבוצה מריאנו בריירו, שהוחלף לאחר שנפצע במחצית הראשונה, שבר את עצם הבריח, והמשמעות היא שהוא ככל הנראה גמר את העונה.