מכבי חיפה הציעה להפועל ת"א עסקה: שלושה שחקנים וחצי מיליון אירו תמורת אל-ים קנצפולסקי. השמות שעלו כמועמדים אפשריים הם מאור לוי, עופרי ארד ומימון שכרו של בן שהר. הפגישה בין הצדדים נערכה במשרדו של בעלי מכבי חיפה יעקב שחר בת"א, אליה התייצב גם המנהל המקצועי של המועדון גל אלברמן ואחד מבעלי הפועל ת"א, שרון ניסנוב.
אנשי מכבי חיפה עדכנו מיד את נציגיו של קנצפולסקי כי הציעו את ההצעה הזו ובהפועל ת"א הבהירו כי הם דורשים עבורו 1.5 מיליון אירו. לקשר בן ה-19, שחתם על חוזה לשלוש שנים אצל האדומים, יש סעיף יציאה ברור בחוזה שעומד על 900 אלף אירו, אולם מדובר בסעיף שרלוונטי רק במקרה של מעבר לחו"ל. לכן מתקיימים המגעים בין הצדדים. מבחינת הצוות המקצועי של הפועל ת"א יש התנגדות למעברו של קנצפולסקי לכרמל.
2 צפייה בגלריה
אל-ים קנצפולסקי שחקן הפועל תל אביב
אל-ים קנצפולסקי שחקן הפועל תל אביב
בהפועל ת"א רוצים 1.5 מיליון אירו. קנצפולסקי
(צילום: יאיר שגיא)
מאמן מכבי חיפה ברק בכר סימן בפגישה עם שחר את קנצפולסקי כאופציה המועדפת להחלפת הקפטן נטע לביא, שייתכן כי המשחק הערב יהיה האחרון שלו בקבוצה לפני המעבר ליפן.
מאמן האלופה לא מתכוון לשחרר את אחד הזרים ולכן החיפוש אחר מחליף הוא בעיקר בשוק הישראלי. אחרי שעלו שמות כמו עדן קארצב וגוני נאור, מתברר כי האופציה המועדפת מבחינת בכר על חשבונו של לביא הוא קנצפולסקי.
אחרי היכולת הנהדרת שהציג בנבחרת הנוער באליפות אירופה בסלובקיה, כולל השער בחצי הגמר מול צרפת - חתם הקשר על חוזה חדש בהפועל ת"א. מי שמעודכן בהתפתחויות הם נציגי קבוצת הניהול האמריקאית, שעדיין לא סיימה את בדיקת הנאותות. מיד אחרי הפגישה עם חיפה עודכנו האמריקים בנושא.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה עופרי ארד
שחקן מכבי חיפה עופרי ארד
הוצע להפועל ת"א. ארד
(צילום: נחום סגל)
מי שנחת אתמול בארץ הוא בנג'מין טיידה הניגרי, שיכול להצטרף להפועל ת"א באופן מיידי. בכל מקרה הוא היה אמור להגיע על חשבונו של פאבלו גונסאלס, שקרע את הרצועה הצולבת בברכו וסיים את העונה. גם גודפריד רומארטו והשוער סטפן מרינוביץ' לא ימשיכו במועדון. גם עידן ורד, שלומי אזולאי וסינטאיהו סלליך לא בתוכניות. עומר סניור עשוי לצאת להשאלה לליגה הלאומית.
המטרה בהפועל ת"א היא להתחזק בשוער ובמועדון רוצים להנחית את אופיר מרציאנו מפיינורד, שדורש 300 אלף אירו לעונה, סכום שבהפועל ת"א ובבית"ר ירושלים לא מוכנים לשלם.