אכזבה במכבי ת"א אחרי ה-1:1 מול עירוני קריית שמונה הערב (שבת). הצהובים שמטו שתי נקודות יקרות במשחק בו היו עדיפים בהרבה על פני היריבה מהתחתית והחמיצו בלי סוף. מאמן הצהובים ולדימיר איביץ' שוב סירב להתייחס לעתידו כשנשאל על כך לאחר המשחק, אך אם לא יהיו הפתעות גדולות, משחק הגביע מול בני סכנין ביום שלישי יהיה האחרון שלו לפני המעבר לקרסנודאר.
2 צפייה בגלריה
איביץ'
איביץ'
כמובן שלא הסכים לדבר על עתידו. איביץ'
(צילום: אביהו שפירא)
מאמן מכבי ת"א ולדימיר איביץ': "מבחינת יכולת זה היה טוב, אבל השחקנים החמיצו. הם עבדו קשה, הגיעו להרבה מצבים, אבל החמיצו. היו לנו הרבה מצבים וכבר בדקה העשירית היו לנו ארבעה מצבים. במשחק כזה כשיש יריבה עם שחקן אחד מהיר, זה יכול להיות מסוכן. צריך לכבוש כדי לסגור את המשחק ולנצח. נשארנו בפיגור, היה להם אולי חצי מצב לפני השער הראשון. במחצית השנייה כבשנו שער והתחלנו לתקוף, יצרנו הרבה מצבים, היו קורות והחמצות. עשינו דברים שעשינו גם בעבר, אנחנו צריכים להיות יותר יצירתיים כדי לכבוש יותר".
על ההחמצות: "אני לא יודע, אולי השחקנים היו לחוצים או עצבניים. יש הרבה דברים שאפשר לראות ולנתח. זה לא טוב, אבל מבחינה סטטיסטית אפשר לראות שייצרנו הרבה מצבים". התוצאה עצמה: "ברור שזה נזק למאבק האליפות, לא לנצח יריבה מהתחתית". לגבי עתידו אמר איביץ': "אני לא יכול להגיד כלום על זה. אני כאן ולא אגיד כלום בנושא".
ג'ורג'ה יובאנוביץ', שכבש אבל גם רשם כמה החמצות גדולות, אמר: "היו לנו הרבה מצבים לכבוש, היינו חסרי מזל. זה כדורגל וזה קורה, זה בסדר. אני לא יודע איך החמצנו כל כך הרבה. השוער של קריית שמונה היה טוב, שחקני ההגנה שלהם בלמו הרבה מצבים. איבדנו שתי נקודות, אבל הליגה עוד ארוכה ואנחנו צריכים לשחק עוד עשרה משחקים בליגה הרגילה ואז יש פלייאוף, הכול פתוח". על איביץ': "אנחנו לא יודעים אם המאמן יילך או לא יילך, אנחנו משחקים כרגיל. אני מקווה שאיביץ' יישאר כמובן".
2 צפייה בגלריה
ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ'
(צילום: אביהו שפירא)
מאמן קריית שמונה ניר ברקוביץ': "נקודה גדולה, היא תיתן לנו הרבה ביטחון להמשך. אני תמיד בא למשחקים כדי לנצח וגם אמרתי לשחקנים שלי לפני המשחק שאם נהיה מחויבים ונרוץ יותר ממכבי ת"א, נשיג נקודות. שיחקנו טוב, יש קבוצה טובה בקריית שמונה. נתחזק בינואר, יגיעו שלושה זרים, רועי קהת יחזור והמטרה שלנו היא להישאר בליגה. התחלנו היום עם נקודה חשובה. את מכבי ת"א קשה לנצח, רוב הקבוצות יפסידו לה. זו נקודה בונוס כי רוב קבוצות התחתית לא יצליחו לקחת נקודות נגד מכבי ת"א. בשבוע הבא יש לנו משחק מהליגה שלנו, נגד ריינה".
חלוץ הכחולים איתמר שבירו: "הייתה פה רוח לחימה גדולה. גם למכבי ת"א היו המון מצבים, אי אפשר לשקר. אם נמשיך עם רוח הלחימה הזו, נגיע למקומות יפים. יש אצלנו קצת פחות ביטחון ואני מגיע לפחות מצבים. הרגליים של כולנו כבדות, אנחנו רוצים לצאת מהמצב הזה".