במכבי תל אביב אמנם גיששו אצל מאמנה לשעבר, ולדימיר איביץ', לגבי האפשרות כי ישוב לאימון המועדון, אולם הנחת העבודה היא כי הסרבי – שכבר דחה הצעות מליגות בכירות יותר בתקופה האחרונה, ובעיקר נכווה מההתנהלות בקיץ האחרון לפני עזיבתו – יסרב לחזור לקריית שלום.
מאחורי הקלעים עוד יתקיימו ניסיונות נוספים לשכנע את איביץ', אולם אחרי שאימן בווטפורד, המאמן בעל העקרונות סימן לעצמו כמטרה לאמן באחת הליגות הבכירות – ובעיקר ביקר פומבית את ההתנהלות מול מיץ' גולדהאר, גם אחרי שהוצע לו לפני עזיבתו חוזה משודרג.
2 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
לא ישוב לקריית שלום ככל הנראה. ולדימיר איביץ'
(צילום: עוז מועלם)
אחד השמות שנציגיו מקפידים להציע בכל פעם מחדש הוא של מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר, המקורב לבעל תפקיד בכיר בקריית שלום. בחודש הבא הוא יסיים את תפקידו כמאמן הנבחרת. במקביל, במכבי הכינו רשימת מועמדים סופית עוד לפני המשחק מול אשדוד, כשהבינו כי פטריק ואן לוון לא ימשיך. במועדון מבינים כי מרבית הסיכויים שאיביץ' לא ישוב, ולכן בוחנים מאמנים זרים אחרים.
גולדהאר הבין שפיטוריו של ההולנדי בשלב מאוחר יותר רק יפגעו במועדון, זאת אחרי שקיבל תקציב פתוח להבאת שחקנים. חדר ההלבשה כבר לא האמין בו, ולכן העדיפו אפילו שהמנהל המקצועי ברק יצחקי, שמעולם לא העביר אימון שלא במסגרת לימודית, יעמוד על הקווים מול עירוני קריית שמונה.
2 צפייה בגלריה
בן מנספורד וברק יצחקי
בן מנספורד וברק יצחקי
ברק יצחקי. אין לו יומרות להישאר בתפקיד המאמן
(צילום: ראובן שוורץ)
בשיחות בין הנהלת הקבוצה ליצחקי הובהר לו שהוא אינו מיועד להפוך למאמן קבוע, וגם יצחקי עצמו הבהיר שאין לו כל יומרות לעמוד על הקווים והוא ירצה להמשיך בתפקידו כמנהל מקצועי. בקבוצה דאגו שלא להפיץ באתר הרשמי של המועדון תמונות של יצחקי כמאמן, ככל הנראה כדי למנוע פגיעה בו כבעל הסמכות המקצועית הבכירה, למרות שכשל בתפקידו העונה. "יצחקי ממש לא רוצה להיות מאמן, זה משהו זמני לטובת המערכת וכמה שזה ייראה פחות בתקשורת, זה יותר טוב בשבילו", אמרו בסביבתו הקרובה.
המטרה במכבי היא לאתר מאמן זר עד למשחק הדרבי בעוד עשרה ימים, לפני פגרת הנבחרת והשזרוע באצטדיון בלומפילד שיובילו להפסקת המשחקים למשך שלושה שבועות.