מכבי ת"א סוף סוף מצאה בלם? הצהובים מנהלים מגעים עם דרק לוקאסן, ששוחרר לאחרונה מפ.ס.וו איינדהובן. הבלם בן ה-27, שייך לפ.ס.וו מאז 2017, אבל רשם שם רק 19 הופעות כיוון שהושאל להרטה ברלין, אנדרלכט, קסימפאשה ופתיח קראגומרוק. יש לו 9 הופעות בנבחרת הצעירה של הולנד ושער אחד.
אחרי שני ניצחונות גדולים, תארח מכבי ת"א בשבת (18:00) את עירוני קריית שמונה במטרה לשמור על מאזן מושלם בליגה. היום (חמישי) ערכו הצהובים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק.
המאמן ולדימיר איביץ' אמר: "אנחנו מכינים את עצמנו כמו לכל משחק. ניתחנו קודם כל את המשחק שלנו וגם את היריבה. אנחנו יודעים שיהיה משחק מול קבוצה שלקחה ארבע נקודות ובעלת סגל טוב עם שחקנים אגרסיביים. זה יהיה משחק שונה משני המשחקים הראשונים. אנחנו צריכים להיות מוכנים מהשנייה הראשונה ועד האחרונה לתת את המיטב כדי להשיג את המטרה שלנו - שלוש נקודות".
1 צפייה בגלריה
דרק לוקאסן שחקן פ.ס.וו איינדהובן
דרק לוקאסן שחקן פ.ס.וו איינדהובן
בדרך למכבי ת"א? לוקאסן
(צילום: גטי אימג'ס)
על שיתוף הפעולה בין ערן זהבי לאוסקר גלוך אמר המאמן: "אנחנו מכינים את הקבוצה, נראה את הקבוצה ששיחקה במשחק הקודם, מי יהיה כשיר ומוכן ב-100%. אם הם מוכנים אז נקבל החלטה ביומיים הקרובים. יש לנו שני אימונים ונראה מי הקבוצה הטובה ביותר למשחק הקרוב". על מצבו של יוריס ואן אובריים אמר המאמן: "הוא עדיין סובל מכאבים. הוא התקדם ביומיים האחרונים ואני מאמין שאולי יהיה מוכן למשחק הבא, אבל לא לקרוב".
בלם מכבי ת"א שחר פיבן התייחס לפתיחת העונה ואמר: "אנחנו מרגישים טוב, מצב רוח חיובי ואנחנו מוכנים לאתגר הקרוב בשבת. אנחנו עושים עבודה טובה, כל הקבוצה ולא רק אני באופן אישי. כל הקבוצה נראית טוב. רואים את זה בתוצאות, אבל יש עוד הרבה דברים שאפשר לשפר. אני מרגיש טוב ובריא". על קריית שמונה אמר פיבן: "בשנים האחרונות היא קבוצה אגרסיבית מאוד ואנחנו מתקשים מולה ונלחמים עד הדקות האחרונות. אנחנו מתכוננים למשחק קשה מאוד, אנחנו לא מצפים לתת הצגות בכל משחק או לנצח 0:5 ו-0:6. המשימה שלנו היא אך ורק לנצח ולא משנה באיזו תוצאה".
פורסם לראשונה: 18:23, 01.09.22