"בקיץ קיבלתי התקף לב, אף אחד לא יודע לא יודע למה. כאבים בחזה. היינו בפגרה. הייתי בבית. בא לישון צהריים. מרגיש שטיפה קשה לי לנשום, טיפה כאבים בחזה, לא ייחסתי לזה יותר מידי חשיבות ואחרי זה התחלתי להילחץ כי אחרי הניתוח שעשיתי, אתה מפחד שיווצר קריש דם. ישר הגעתי למיון לסורוקה, עשו לי מלא בדיקות, ובבדיקת דם גילו הורמון שגורם להתקף לב. עשו לי צנתור והכל בסדר. אני מהמקרים החריגים שלא יודעים לומר מה בדיוק קרה. אני לא יודע אם זה טוב או רע". אגדת הפועל באר-שבע ועוזר מאמן הקבוצה היום, מאור מליקסון הוציא לאחרונה את האוטוביוגרפיה שלו "דרדל'ה לחיבורים" ובא לדבר על הכל בתוכנית הספורט החדשה של ynet radio "ריפליי", שמשודרת בכל יום רביעי ב-12:00.
"אחרי הפרישה יש ריקנות קשה. כתבתי 3-4 פרקים ועזבתי את זה. אחרי המוות של אבא שלי חזרתי לזה, זה התגלגל לאוטוביוגרפיה שלי. עד הרגע האחרון התלבטתי אם להוציא את הספר בגלל העניין של המבוכה, חשבתי שזה לא יעניין אנשים אבל אמרתי יאללה".
1 צפייה בגלריה
מאור מליקסון
מאור מליקסון
מאור מליקסון בימיו כשחקן
(צילום: עוז מועלם)
מליקסון גם חשף זוית מעניינת לגבי שחקנים שיוצאים לבלות אחרי הפסדים: "גם השחקנים הם בני אדם. כועסים על שחקן שיוצא אחרי הפסד אבל חייבים להבין שזה לא פחות קשה לו. אני לפעמים הייתי גמור אחרי הפסדים, מרוסק. לא הייתי יוצא אחרי הפסדים אבל רוצה להגן על אלה שכן. המקצוע הזה כל כך לחוץ ולא מבינים כמה. השחקנים עובדים קשה כל השבוע תחת לחצים מטורפים, הם קוראים הכל, מקללים אותם גם. הם לא יודעים אם הם יפתחו בהרכב או לא, יש המון לחצים".
על הסיקור שמקבלת הפועל באר-שבע בתקשורת: "אנחנו לא מתוקשרים כמו המועדונים הגדולים האחרים בוודאות. אבל אני משער שמכבי חיפה לדוגמה, יש לה הרבה יותר אוהדים מבאר שבע. יש יותר קליקים לכתבות עליה ויותר כניסות אז ככה זה עובד. אני דווקא אוהב שאנחנו פחות במרכז העניינים ופחות סופרים אותנו".
על הכדורגל היום לעומת העבר: "הכדורגל היום הפך ליותר רובוטי וטקטי. כשאני התחלתי בבית"ר ירושלים לא היו שלושה בלמים והיו באים לשחק כדורגל. הקבוצה עם השחקנים הטובים יותר הייתה מנצחת. עכשיו משחקים שלושה בלמים ועם שני חלוצים שעומדים בחצי המגרש והכל קומפקטי וקשה לשחק. פעם היו שחקנים שהיה כיף לראות. גם היום יש שחקנים מוכשרים אבל הכדורגל יותר רובוטי. בתקופה ששיחקתי היו שחקנים מוכשרים שלא היו יכולים לשחק היום, כי אין להם מחויבות טקטית. הם יותר מוכשרים ממי שמשחק היום".