אמנם הניצחון של בית"ר ירושלים אמש (רביעי) באצטדיון המושבה על מכבי פתח תקווה (0:1) החזיר אותה חזק לעניינים במאבק על הכניסה לפלייאוף העליון, אבל הסיפור מאחורי הקלעים היה העימות בין חברי ארגון לה פמיליה לבעלים משה חוגג.
עשרות מחברי הארגון הגיעו למשחק וקיללו ללא הפסקה את הבעלים חוגג ("חוגג מת", "לא רוצים חוגג בטדי"), זאת בפעם הראשונה מתחילת העונה, במה שנראה כמו תסריט שיהפוך לקבוע עם חזרת הקהל למגרשים.
3 צפייה בגלריה
הפגנת לה פמיליה מחוץ לאצטדיון המושבה
הפגנת לה פמיליה מחוץ לאצטדיון המושבה
הפגנת לה פמיליה מחוץ לאצטדיון המושבה
(צילום: ראובן שוורץ)
"ישבנו בשקט עד עכשיו, נתנו לחוגג לעשות את כל הטעויות, מעכשיו אנחנו חוזרים לעניינים והוא ירגיש אותנו מקרוב", אמרו אוהדי לה פמיליה שהגיעו אמש למושבה. חוגג מצידו צייץ עם סיום המשחק: "‏ניצחון חשוב אבל את לה פמיליה זה לא מעניין, הם כאן בחוץ עסוקים בלקלל את אמי היקרה אז המשטרה לא נותנים לצאת".
אולם למרות האמירה הזו השחקנים וההנהלה יצאו ללא בעיה בסיום המשחק, ואחרי שהמשטרה עיכבה במעט את יציאתו, חוגג בסופו של דבר יצא מדרך צדדית ומיהר לעזוב את המקום. הבעלים הוסיף: "‏הדבר החשוב ביותר שאפשר לעשות זה לעצור את ארגון הפשע הזה שמנסה לקחת את המועדון כבן ערובה".
3 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(צילום: אורן אהרוני)
והיה גם משחק במושבה, בו בית"ר, אחרי ההשפלה מול מכבי חיפה והתיקו נגד סכנין, ניצחה את מכבי פ"ת המתדרדרת שהפסידה בפעם השלישית ברציפות משער של הקפטן עידן ורד. מי שזכה למחמאות היה ירדן שועה שבישל את שער הניצחון, המשך ישיר לצמד שכבש במשחק הגביע נגד הפועל עכו בתחילת השבוע.
ורד: "אני שמח שנגמר 0:1, אני גאה בחבר'ה, אנחנו עוברים תקופה לא קלה עם הקורונה והעומס. אני שם הכל על הדשא, חשוב לי שנהיה כל הזמן למעלה, טובים וחזקים. יש לנו עומס של משחקים, מה שהיה היום עבר והראש ביום ראשון".
שי ברדה סיכם: "יש לנו עומס של שישה משחקים ב-18 ימים. זה לא שלב שאפשר לעבוד על איכות כי כבר בראשון יש משחק נוסף נגד הפועל באר שבע בחוץ. לא עשינו כלום, הניצחון הזה לא רלוונטי אם לא ניקח נקודות ביום ראשון. אני גאה בשחקנים על הרצון והנחישות. אנחנו רוצים להיות במקומות שבית"ר צריכה להיות בהם".
3 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
"אני שם הכל על הדשא". ורד אחרי השער שכבש
(צילום: ראובן שוורץ)