סוף עידן? טל בן חיים שוקל לפרוש מכודרגל באופן מיידי. חלוץ מכבי פ"ת מתקשה להתאושש מפציעה בברך ממנה הוא סובל ועשוי בקרוב לתלות את הנעליים. בן חיים לא מצליח להתאמן בתקופה האחרונה, וצפוי להחליט בקרוב על עתידו תוך כדי התייעצות עם ראשי המועדון.
הכדורגלן בן ה-34 שוקל לנסות בכל זאת לצלוח את הכאבים, לצד מנוחה וחיזוק הברך, אך אם זה לא יעבוד - אחד החלוצים הבולטים בכדורגל הישראלי בעשור האחרון צפוי לתלות את נעליו.
1 צפייה בגלריה
מכבי פ"ת מכבי חיפה
מכבי פ"ת מכבי חיפה
סוף עידן? טל בן חיים
(צילום: עוז מועלם)
טל בן חיים ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים במכבי פ"ת ב-2006 לאחר שעלה ממחלקת הנוער של המועדון. לאחר שש שנים הוא עבר להפועל ת"א, וב-2013 חצה את הכביש ועבר היריבה העירונית - מכבי ת"א. בתום ארבע שנים במדי הצהובים הוא יצא לראשונה לאירופה וחתם בספרטה פראג, שרכשה אותו מהצהובים תמורת 2.9 מיליון אירו.
לאחר שלוש שנים לא מוצלחות במדי הקבוצה הצ'כית, הוא חזר למכבי ת"א, וביולי 2022 חזר למועדון נעוריו, מכבי פ"ת, שירדה בסיום העונה שלפני כן לליגה הלאומית. בן חיים עזר למלאבסים לעלות לליגת העל, ואת העונה הזו הוא פתח עם שער אחד בגביע הטוטו ועוד שער אחד בליגה בניצחון 2:3 על מכבי חיפה. לטל בן חיים יש גם 29 הופעות במדי נבחרת ישראל, בהן כבש שישה שערים.