עידן חדש במתחם וולפסון: קבוצת הניהול האמריקאית, בראשות דיוויד מינצברג, נכנסה הבוקר (רביעי) רשמית להפועל ת"א, ותהיה זו שתנהל את המועדון ותחזיק גם ב-51 ממניותיו.
אחרי 6.5 שנים בניהול האחים איציק ושרון ניסנוב, מאיר תושב ובועז גרינברג, נרשם עידן חדש באדום. 7 מיליון שקל שהוצבו על-ידי האמריקאים בחשבון נאמנות צפויים לעבור רשמית לקופת המועדון, ובכך הם יתחילו רשמית את הקדנציה שלהם.
3 צפייה בגלריה
דייויד מינצברג במסיבת העיתונאים לאחר רכישת הפועל ת"א
דייויד מינצברג במסיבת העיתונאים לאחר רכישת הפועל ת"א
עידן חדש. מינצברג
(צילום: שאול גולן)
ההחתמה הראשונה של הקבוצה החדשה תהיה של עומרי אלטמן, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet. הקשר שב שלשום ארצה, כשעדיין נותר הסיכום הסופי מול אא"ק לרנקה הקפריסאית. עוד נודע כי מי שעשוי לעזוב הוא הקפטן אדי גוטליב, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, אולם לא נראה כי הוא בתוכניות של הקבוצה.
האמריקאים כבר סגרו עם שני שחקנים ששיחקו בקבוצה בעונה החולפת, הקפטן דן איינבינדר והשוער הליטאי ארנסט זובאס שהגיע בינואר והציג יכולת מצוינת. מדובר בחוזה לעונה עם אופציה לאחת נוספת.
3 צפייה בגלריה
שרון ניסנוב מבעלי הפועל ת"א
שרון ניסנוב מבעלי הפועל ת"א
הניסנובים כבר לא ינהלו את הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
המנהל המקצועי החדש, ניק האמונד, כבר סגר עם מאמן זר, כשמנהל מחלקת הכדורגל חן סול יהיה אחראי על השחקנים בשוק המקומי, כמו למשל החתמתו של אביב סאלם מבני יהודה.
אחרי שתקציב השחקנים של הפועל ת"א בעונה החולפת עמד על 13 מיליון שקל, האמריקאים רוצים להגדיל לאזור ה-20, כשעדיין לא ברור כיצד המחלוקות על נושא הגירעון ישפיע על בניית התקציב והנושא המשפטי מול הבעלים היוצאים. בגזרת הזרים, המטרה להחתים ארבעה חדשים, כשרק זובאס ואלן אוז'בולט ימשיכו.
3 צפייה בגלריה
ניק האמונד
ניק האמונד
כבר סגר עם מאמן זר. האמונד
(צילום: עוז מועלם )
"חן סול, ראש מחלקת הכדורגל, עובד באינטנסיביות לייצר לקבוצה זהות מקצועית על המגרש ומחוץ לה", נכתב בהודעת המועדון. "אנו מכוונים להיות קבוצה שתשחק כדורגל התקפי ומרגש".