"לא שיחקתי אמנם במשחק הקודם נגד הצ'כים, אבל ראיתי אותו. אני חושב שצ'כיה נבחרת מאוד חזקה, נבחרת אירופאית טיפוסית". כך אמרה קשרה של נבחרת ישראל, ניר ביטון, לקראת המשחק ביום ראשון נגד צ'כיה בחוץ בליגת האומות.
בחודש שעבר הפסידה ישראל לצ'כיה 2:1 בבית וכעת זקוקה לניצחון במטרה לשמור על סיכוי להישאר בדרג השני במפעל. ביום רביעי היא תתמודד מול סקוטלנד.
2 צפייה בגלריה
ניר ביטון
ניר ביטון
ניר ביטון
(צילום: AP)
בנבחרת נרגעו לאחר שכל השחקנים שעברו בדיקת קורונה נמצאו שליליים. זאת, אחרי שמונס דאבור נמצא חיובי לפני המשחק שאמור היה להתקיים בנורבגיה ובוטל.
ביטון הוסיף: "יהיה לנו מאוד קשה, אבל המטרה שלנו היא להישאר בדרג B ואנחנו מאמינים בעצמנו. נצטרך להשיג תוצאה טובה בשביל זה".
2 צפייה בגלריה
ביברס נאתכו
ביברס נאתכו
צ'כיה חוגגת בישראל בחודש שעבר
(צילום: אורן אהרוני)
ביטון התייחס להישג אותו רשמו אתמול (ה') הסקוטים כאשר ניצחו את סרביה בפנדלים והבטיחו את מקומם ביורו 2021. תהיה זו ההופעה הראשונה שלהם בטורניר גדול מאז 1998. "בירכתי את הסקוטים ואני שמח בשבילם, הם בטירוף ובאופוריה. הם חיכו לזה מאז 1998 וכל המדינה שלהם הייתה בציפייה. למרות הסגר שיש שם כרגע הרחובות יהיו מפוצצים".
אייל גולסה אמר: "ההכנות ממש טובות כמו תמיד והאווירה טובה. אנחנו צריכים לבוא ביום ראשון ולעשות את המקסימום. במחצית הראשונה של המשחק נגדם היינו פחות טובים והם הפעילו לחץ ושלטו. במחצית השנייה היו לנו דקות טובות ואם נציג את אותה היכולת מהדקות האלה יש לנו סיכוי".