שביעות רצון גדולה בהפועל באר שבע אחרי הניצחון 1:3 על הפועל ירושלים אמש (שבת), שהיה הרביעי ברציפות בליגה. הקבוצה של רוני לוי היא היחידה שעדיין לא הפסידה אחרי שבעה מחזורים.
בקרב חלק מאוהדי הקבוצה עדיין קיימת אכזבה מהיכולת שמפגינים שחקניו של לוי, ושוב נשמעו קריאות בוז באצטדיון טוטו טרנר, אך במועדון מרוצים מאוד מהתוצאות ומאמינים שהיכולת עוד תשתפר בעתיד. "הרגשתי את הקהל דוחף בצורה טובה ותומך. טבעי שכשיש טעות או שהמאמן עושה חילוף שפחות אוהבים אז יש שריקות בוז. זה חלק מהכדורגל וזה בסדר", התייחס המאמן לדברים.
1 צפייה בגלריה
הפועל ב"ש חוגגת
הפועל ב"ש חוגגת
הפועל ב"ש חוגגת
(צילום: הרצל יוסף)
לוי לא אהב את העובדה שרועי גורדנה בעט והחמיץ פנדל במחצית הראשונה. לפני פתיחת המשחק נקבע שאם הקבוצה תזכה בבעיטת עונשין מ-11 מטרים רמזי ספורי יבעט, ואם לא הוא אז ניקיטה רוקאביצה ייקח אחריות. בסופו של דבר ספורי ורוקאביצה כבר כבשו שערים אתמול לפני השריקה לפנדל ולכן נענו לבקשתו של גורדנה לבעוט.
העובדה שרוקאביצה כבש שער בכורה ואף הוסיף בישול, שיחררה הרבה לחץ במועדון, שכן החלוץ הוא השחקן הבכיר בסגל מבחינת שכר, מעמד והוא התקווה להיות המוציא לפועל המרכזי בהתקפת הקבוצה. בב"ש מקווים שגם דור מיכה, שחזר אתמול לסגל מפציעה ושולב כמחליף, ייכנס לעניינים ויעזור לשדרג את יכולתה של הקבוצה בחלק ההתקפי. עד שזה יקרה, מי ששוב הצטיין אתמול הוא ספורי, שהיה מעורב בשלושת השערים: כבש, בישל וכדור קרן שלו הוביל לשער נוסף. "אין ספק שאני בכושר הכי טוב בקריירה. כל משחק אני מנסה להיות מעורב בשערים. בעונה שעברה יצאתי לחצי עונת השאלה באשדוד, שעשתה לי טוב לקריירה מבחינה אישית. עבדתי על עצמי. השינוי הוא בראש ולא ברגליים".