ההפסד השני בשלושת המשחקים האחרונים של בית"ר ירושלים, הפעם 2:1 בטדי למכבי פ"ת אמש (רביעי), גורר ביקורת במועדון. על המאמן סלובודן דראפיץ' אמר גורם בבית"ר: "הוא הגיע מקובע עם שיטה שלא יכולה לעבוד עם סגל השחקנים שיש לו כרגע בקבוצה. הוא חייב לצאת מהסרט של מה שהצליח בקבוצה בינונית כמו מכבי נתניה".
גם השחקנים לא נותרו חסינים בעקבות היכולת החלשה שהציגו. "השילוב של אלירן עטר וירדן שועה שעדיין לא עושה כלום עם כל הקרדיט שהוא מקבל לא עובד בינתיים", הודו במועדון. "חייבים מישהו שיתחיל להבקיע שערים וגם הפכנו לקבוצה שהכי קל להבקיע מולה".
3 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים
בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים. תקופה לא טובה
(צילום: אורן אהרוני)
מי שעוד ספגו ביקורות היו הבלם טל בן חיים ("הצעירים של מכבי פ"ת עשו לו בית ספר עם המהירות"), איתמר ניצן ("יציאה לא רצינית בשער הראשון") וגם המגנים סנטיאגו אוקמפוס ואורן ביטון, שהציגו יכולת ירודה.
בית"ר ירושלים עוד לא שיחקה מול הגדולות של הליגה והיא עם 44 אחוזי הצלחה בלבד. בשני המשחקים הקרובים היא תשחק מול מכבי חיפה, כבר בשני בסמי עופר ולאחר מכן מול הפועל באר שבע. מי שעשויים לשוב להרכב מול מכבי חיפה הם שי קונסטנטין שיסיים עונש הרחקה, אנטואן קונט במקום בן חיים וירדן שועה שיזכה לקרדיט מול האקסית.
3 צפייה בגלריה
עלי מוחמד מנסה לחלץ כדור
עלי מוחמד מנסה לחלץ כדור
עלי מוחמד מנסה לחלץ כדור
(צילום: אורן אהרוני)
דראפיץ' אמר בסיום המשחק: "חסר לנו השפיץ ליד השער. אני חושב שאנחנו עושים הכל נכון עד הרחבה. אני מקווה מאוד שכאשר כל הפצועים שלנו יחזרו נהיה קבוצה טובה יותר". דראפיץ מדבר על חזרת פצועים, אולם לפחות לגבי הברזילאי מאותיסניו ההחלמה תיקח עוד תקופה ארוכה. גליאופולו האסלביינק ישוב היום לישראל אחרי שסבל מקרע בכבד וייבדק, בכדי להחזירו לאימונים.
הקפטן עידן ורד שנראה מתוסכל מהיכולת שלו אמר: "פספוס גדול. אני חושב שהיינו טובים יותר, שלטנו, הגענו לכמות מצבים גדולה. אני אישית הייתי יכול לסיים עם צמד או שלושער וברגע שאתה לא כובש אתה סופג. אני לוקח את כל האחריות בקטע הזה. אנחנו מקבלים שערים שאסור לנו לקבל ברמות האלו. מבאס, אני מרגיש פספוס ותסכול גדול כי אנחנו כן נראים טוב ועובדים קשה אבל מהצד השני אני כן אופטימי ואני בטוח שיהיה טוב יותר בהמשך".
3 צפייה בגלריה
חוגג וכהן
חוגג וכהן
חוגג וכהן
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)

בית"ר מתקדמת בכיוון דובאי

משה חוגג, אשר שוהה בדובאי, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, חתם על הסכם עם חברת NY Koen Group לייצוג בית"ר בעסקת מכירת 49 אחוזים ממניות הקבוצה מול נציגי משפחת המלוכה. "החתימה על הסכם הייצוג מול החברה היא הבעת אמון בחוזקו של המותג בית״ר ירושלים ושלב מהותי במו"מ מול נציגי משפחת המלוכה. אנחנו אופטימיים מאוד לקראת ההמשך ומקווים שהתהליך יביא לקפיצת מדרגה משמעותית", אמר חוגג.
נאום כהן, יו״ר קבוצת NY Koen: "המטרה שלנו היא להביא את בשורת השלום באיזור גם לספורט. מהבחינה הזו אין מתאימה יותר מבית"ר ירושלים שהיא סמל וגאווה ישראלית לאומית".
פורסם לראשונה: 09:13, 26.11.20