4 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
זה יסתיים בליגת העל? שחקני הפועל ירושלים חוגגים
(צילום: אורן אהרוני)
המחזור ה-21 האיר פנים להפועל ירושלים, שהייתה הקבוצה היחידה בצמרת שניצחה. המוליכה גברה 0:2 בחוץ על הפועל רעננה, ופתחה פער של שלוש נקודות מנוף הגליל כשלירושלמים יש גם משחק חסר.
בדקה ה-31 בן מיזן החליף מסירות עם עידן שמש, הוא קיבל בחזרה ובעט מ-20 מטר נהדר לרשת, 0:1 לירושלים. שמש (74) עצמו הוכשל ברחבה במהלך המחצית השנייה ובעט פנימה את הפנדל כדי לקבוע את תוצאת הסיום.
4 צפייה בגלריה
עידן שמש
עידן שמש
עידן שמש בועט
(צילום: אורן אהרוני)
4 צפייה בגלריה
עידן שמש
עידן שמש
וגם כובש
(צילום: אורן אהרוני)
הפועל נוף הגליל – אחי נצרת 3:1 בדקה ה-4 מייקל אומו, שהגיע מהפועל כפ"ס, רשם בכורה טובה עם בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה שפגשה את הרשת, 0:1 לאחי נצרת. בדקה ה-22 נואף בזיע ניצל עוד טעות בהגנת נוף הגליל כדי להעלות ל-0:2.
המארחת חזרה זמנית למשחק בפנדל שכבש גיא דיין (38), אבל אז באה ההרחקה של דויד אקואה מנוף הגליל, ואנדשה מולה במתפרצת סגר עניין, 1:3 לירוקים מנצרת. הפסד שני ברציפות לנוף הגליל.
4 צפייה בגלריה
אומו מול דוידה
אומו מול דוידה
בכורה טובה באחי נצרת. מייקל אומו
(צילום: ראובן שוורץ)
בית"ר ת"א/בת ים – הפועל ראשל"צ 2:2 ת"א/בת ים פיספסה הזדמנות להיצמד למקום השני כשהוליכה כבר 0:2. המארחת פתחה בבליץ. תומר מכלוף בעט כדור רוחב, גיל סלם כבש שער עצמי כבר בדקה השישית. בדקה ה-20 רונן חנצ'יס בעט מתוך הרחבה לרשת, 0:2.
הפועל ראשל"צ הגיבה בפתיחת המחצית השנייה בשני שערים מהירים. פעולה מצוינת של יגיל אוחנה בדקה ה-54 הסתיימה בשער של אמיר חלאיילה. שתי דקות מאוחר יותר אוחנה שוב בישל, כשהפעם ליאור קצב כבש והשווה ל-2:2.
הפועל פ"ת – הפועל ר"ג 0:1 ניצחון לקבוצה של איל ברקוביץ. בדקה ה-65 טרנס טיסדל פרץ לבדו ומול טל בומשטיין ובעט פנימה, 0:1 למלאבסים. הפועל פ"ת יכלה להכפיל בדקה ה-85, אבל פז בן ארי בעט פנדל לעמוד השער.
הפועל אום אל-פאחם – הפועל רמה"ש 1:1 עוד קבוצה שפיספסה הזדמנות להידבק למובילות היא רמת השרון. בדקה ה-16 האורחת עלתה ליתרון מכדור קרן של עומרי שקל שפגע בקורה והכניע את תומר ליטבינוב. עמנואל סמדיה (36) סידר למארחת את השוויון בדקה ה-42.
שחקן המארחת אחמד יונס קיבל אדום, אבל גם בחיסרון של שחקן, אום-אל פאחם הייתה עדיפה וג'וף גאירה (73) החמיץ שער בטוח מול סהר חסון.
שלושה משחקים נוספים הסתיימו ללא שערים: הפועל עפולה – הפועל עכו, מ.ס כפר קאסם – הפועל איכסל, הפועל כפר שלם – נס ציונה.