שביעות רצון במכבי ת"א לאחר ה-1:4 הקליל על מ.ס אשדוד אתמול (ראשון) במחזור הראשון של ליגת העל. עם זאת, הצהובים, שצפויים להשלים עלייה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג ביום חמישי הקרוב, כשישחקו בסלובניה נגד צליה עם יתרון 1:4 מהמשחק הראשון, עסוקים בעיקר בעיצוב הסגל.
הבעלים, מיץ' גולדהאר, שהכניס רק השנה כ-60 מיליון שקל ממכירות שחקנים, נכח במשחק ומבין שהוא חייב לחזק את הקבוצה על מנת להתמודד מול מכבי חיפה על האליפות.
1 צפייה בגלריה
פארפה גיאגון
פארפה גיאגון
צפוי לעזוב. פארפה גיאגון
(צילום: עוז מועלם )
בנוגע לסוגיית פארפה גיאגון - רובי קין הבהיר כי השחקן לא מעוניין להישאר במכבי ת"א, ולכן לא היה חלק מהסגל במשחקים האחרונים. הקשר לא יישאר, וכבר טס לבלגיה לקראת מעבר לשרלרואה. את מקומו צפוי לתפוס זר אחר עוד השבוע. בתקשורת ברומניה דיווחו כי אחד המועמדים להצטרף לצהובים הוא קשרה הארגנטינאי של אוניברסיטת קראיובה, חואן באוסה.
מי שקיבל מחמאות על היכולת שהציג במשחק נגד אשדוד הוא פליסיו מילסון, שכבש ובישל אתמול, ונראה כרכש מוצלח של מכבי ת"א. בנוסף, אמר רובי קין בסיום כי הבלם ההולנדי דרק לוקאסן, שלא ממש נספר בתקופת ההכנה ובמשחקים הראשונים באירופה, הוא חלק מהקבוצה, ולראיה העובדה שפתח איתו אתמול.
רובי קין גם הביע את דעתו בנוגע לסוגיית ערן זהבי ונבחרת ישראל, רגע לפני פרסום הסגל לקראת המשחקים הקרובים של הכחולים-לבנים במוקדמות היורו נגד רומניה ובלארוס: "אני לא מכיר את הפוליטיקה בנבחרת ישראל, אני רק יכול להגיד שערן זהבי הוא סקורר וכל קבוצה צריכה אחד כזה. נבחרת ישראל זו לא הבעיה שלי".
פורסם לראשונה: 06:53, 28.08.23