בסביבתו של מסאי דגו מנסים לשמור על פאסון לאחר ההודעה כי הוא לא ימשיך במכבי חיפה בעונה הבאה ושברק בכר חתם במקומו לשנתיים. המאמן, שכבר בשבוע שעבר שמע על ההחלטה להיפרד ממנו בסיום העונה, ממשיך לשדר מקצועיות ולא מראה לשחקניו שהדבר משפיע עליו.
"דגו הוא הכי מקצוען שיש", אמר שחקן בקבוצה. "הוא ממשיך לשדר עסקים כרגיל, משקיע בכל אימון כאילו זה האימון הראשון שלו ולא נותן להחלטה להשפיע עליו, כולם בטוחים שהוא פגוע ושהוא ציפה להמשיך, אבל זה הכדורגל".
1 צפייה בגלריה
דגו
דגו
מה יקרה אם יזכה באליפות כנגד כל הסיכויים? דגו
(צילום: גיל נחושתן )
בסביבתו של המאמן אומרים כי מעניין מה יקרה אם הוא יצליח כנגד, כל הסיכויים, להוביל את הקבוצה לזכייה באליפות בסיום העונה ותהו איך הבעלים יעקב שחר יגיב לסיטואציה: "העיתוי די מוקדם ומפתיע. נקווה שזה לא יפגע בקבוצה במשחקים שנותרו לה. מעניין מאוד איזה קבוצה נקבל עד סוף העונה ואיך השחקנים יגיבו לסיטואציה".
בתוך כך, הפציעה של ענאן חלאילי, שיחזור רק בסיבוב השני של הפלייאוף היא מכה לא פשוטה עבור הקבוצה, שכן מדובר באחד השחקנים הכי משמעותיים שלה. במכבי חיפה לא ימהרו להחזיר את החלוץ, וכרגע ישנו ספק גדול בנוגע לשאלה האם הוא יהיה כשיר למשחק העונה מול מכבי ת"א בסיבוב השני של הפלייאוף.