עומר אצילי ומוחמד עוואד מועמדים להצטרף למכבי חיפה בחלון ההעברות בינואר. בעקבות הפציעה של יאניק וילדסחוט ובשל העומס שנוצר על ניקיטה רוקאביצה, עשוי ברק בכר לשקול את החזרתו של עוואד למועדון ואת צירופו של הליגיונר המשחק בקפריסין.
כזעור, עוואד עזב את הירוקים בקיץ וחתם בלך פוזנאן הפולנית. הוא מתקשה למצוא בה את מקומו ובשל כך יתכן שישוב לליגת העל. המאמן מעריך מאוד את יכולתו של אצילי ועשוי היה לצרפו אילולא היה מעורב בפרשת קיום יחסי מין עם קטינה שגרמה לו לעזוב את מכבי תל אביב.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי. אנשים יעשו פרצופים אם יגיע לחיפה?
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
מוחמד עוואד חוגג
מוחמד עוואד חוגג
לא מוצא את מקומו בפוזנאן. מוחמד עוואד
(צילום: גיל נחושתן)
במכבי חיפה קיימת דריכות לקראת הדרבי נגד הפועל חיפה (שבת, 19:50). הירוקים יודעים היטב שהם פייבוריטים, אך מסרבים לצאת בהצהרות. שחקן בקבוצה אמר: "דרבי זה דרבי, זו יוקרה וחשיבות גדולה מאוד לקהל ולמועדון". בכר יחסר את יובל אשכנזי וכאמור את יאניק וילדסחוט הפצועים. מי שנמצא בתמונת ההרכב הוא מוחמד אבו פאני.
בשער ימשיך לקבל קרדיט עומרי גלזר, שהצטיין בניצחון 1:2 על מ.ס אשדוד בו ביצע מספר הצלות מרהיבות. בוגדן פלאניץ' ועיאד חבשי ישחקו בהגנה וטאלב טואטחה ימשיך לקבל עדיפות על פני סאן מנחם. ארנסט מאבוקה יפתח כרגיל באגף הימני ובהתקפה צ'ארון שרי וניקיטה רוקאביצה.