הפועל באר שבע אירחה היום (שני) את הפועל ר"ג למשחק ההכנה האחרון שלה לפני חידוש משחקי ליגת העל בשבת הקרובה. זה הסתיים בניצחון 0:1, לא מרשים במיוחד, משער של קייס גאנם בדקה ה-52. לב"ש מצפה משחק קשה בשבת (20:45) באצטדיון טדי מול בית"ר ירושלים.
על פי משחקי ההכנה קשה להגיד שהקבוצה של יוסי אבוקסיס מוכנה. במשחק הראשון היא הפסידה 3:2 למ.ס אשדוד, בשני ניצחה 2:4 את מכבי נתניה ובשלישי סיימה רק ב-2:2 מול רמה"ש מהלאומית.
3 צפייה בגלריה
ויטור בפעולה
ויטור בפעולה
ויטור. ניסוי כלים אחרון
(צילום: הפועל ב"ש)
מי שלא היו היום בסגל של יוסי אבוקסיס הם ראמזי ספורי ובן שהר הפצועים. על פי אנשי המועדון שהר אמור להיות כשיר לקראת המשחק בטדי בשבת.

מהלך המשחק

הניסיון הראשון של באר שבע הגיע בדקה התשיעית עם כדור חופשי של ז'וסואה שפגע בחומה ויצא לקרן שלא נוצלה. בדקב ה-15 טעות קשה של סימאו כמעט עלתה בשער, אבל גביזון לא הגיב מספיק מהר והפורטוגלי תיקן עם תיקול טוב.
ב"ש לא נראתה טוב למרות שהחזיקה הרבה יותר בכדור. המצב הכי מסוכן הגיע מרגלי גאנם שהשתלט על ריבאונד ובעט חזק מהאוויר מ-16 מטרים, אבל החוצה. דקה אחר כך המהלך הכי טוב במשחק הסתיים בעקב של גאנם לבן ביטון שבעט חזק - בומשטיין הדף.
3 צפייה בגלריה
ז'וסואה בפעולה
ז'וסואה בפעולה
ז'וסואה תחת לחץ
(צילום: הפועל ב"ש)

3 צפייה בגלריה
בן ביטון עם הכדור
בן ביטון עם הכדור
בן ביטון עם הכדור
(צילום: הפועל ב"ש)
בדקה ה-52 גאנם מצא את הרשת: אקולטסה קיבל מסירה גדולה ברחבה מז'וסואה, בעט לפינה הרחוקה כדור שפגע בקורה וחזר אל גאנם. החלוץ דחק מקרוב פנימה את ה-0:1.
בדקות הסיום של המשחק לחץ לא מוסבר השתלט על שחקני ב"ש, שהפסיקו להחזיק בכדור ונדחקו לשערם. הרמת-גנים לא הצליחו לנצל את זה כדי לכבוש.

הרכבים

הפועל באר שבע: לויטה, טהא, ויטור, צדק, ביטון, ביטון, סימאו, קבהא, ז'וסואה, אקולטסה, גאנם.
הפועל רמת גן: בומשטיין, דרוויש, אקפי, אליהו, ראש, ורטה, גביזון, רבינוביץ׳, אבוחצירא, זידאן, הרשקוביץ.
פורסם לראשונה: 16:56, 25.05.20