שביעות רצון רבה בהפועל באר-שבע מהעלייה לפלייאוף מוקדמות הליגה האזורית, לאחר הניצחון אתמול (חמישי) 1:3 על לוגאנו השווייצרית, שהשלים 1:5 בסיכום שני המפגשים. בשלב הבא מחכה אוניברסיטת קראיובה הרומנית.
לאחר שקיבל מחמאות רבות על הניהול הטקטי של המשחק הראשון בשבוע שעבר בשווייץ, אתמול קבוצתו של אליניב ברדה לא נראתה מוכנה. המחצית הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת של האורחים, ורק במזל ובזכות הדיפת פנדל של עומרי גלזר היא הסתיימה בתיקו מאופס.
ברדה עשה תיקונים נכונים בהפסקה כשהכניס את רמזי ספורי ורותם חטואל במקומם של אור דדיה ותומר יוספי, והחילופים ניצחו עבורו את המשחק. שתי הגבהות של ספורי לראש של מיגל ויטור הובילו לשערים הראשונים של באר-שבע, וחטואל עצמו חתם את התוצאה (שער שלישי בארבעה משחקים, כולם כשנכנס כמחליף). במועדון סיפרו שהערכה הראשונית היא שאנדרה מרטינש, שהוחלף בתחילת המשחק בשל פציעה בשריר הירך האחורי, סובל ממתיחה קלה שתשבית אותו למספר ימים בלבד.
2 צפייה בגלריה
ברדה
ברדה
מחצית ראשונה חלשה. ברדה
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
חטואל
חטואל
שער שלישי בארבעה משחקים באירופה. חטואל
(צילום: עוז מועלם)
היריבה של באר-שבע בקרב על כרטיס לשלב הבתים, אוניברסיטת קראיובה, סיימה את העונה שעברה במקום השלישי בליגה הרומנית. המשחק הראשון, בשבוע הבא ברומניה, לא יתקיים באצטדיונה הביתי בגלל פסטיבל מוזיקה שייערך בו באותו הזמן, והקבוצה תיאלץ לנדוד 350 קילומטר מהבירה בוקרשט לעיר דרובטה-טורנו סברין. במסגרת ההכנות למשחק צפוי ברדה להיעזר באובידיו הובאן הרומני, ששיחק שלוש עונות בבאר-שבע והיה מגיבורי שתי האליפויות הראשונות שלה בעשור הקודם.