אחרי שאספה נקודה אחת בלבד משני משחקי הבית בפתיחת הקמפיין, נבחרת ישראל תפגוש הערב את מולדובה בחוץ (רביעי, 21:45) במוקדמות המונדיאל בידיעה כי היא חייבת לנצח.
המאמן וילי רוטנשטיינר לחוץ מאוד לקראת המפגש מול אחת הנבחרות החלשות באירופה, שכזכור ספגה שמינייה מדנמרק במחזור האחרון. "אין לנו אפשרות להוריד הילוך, חייבים להגיע דרוכים למשחק", האוסטרי שלח מסר לשחקנים. הנבחרת קיימה אימון מסכם בקישינב ותמריא חזרה מיד לאחר המשחק. "זה המשחק הכי סיוט שיש לנבחרת כמו ישראל, מסוג המשחקים שיש רק מה להפסיד", אמרו בנבחרת.
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
יבקיע הערב את שער הבכורה בקמפיין? ערן זהבי
(צילום: עוז מועלם)
מי שעוד לא כבש ועדיין לא נכנס לעניינים, הוא ערן זהבי. אחרי שספג ביקורת, בנבחרת יצאו להגנתו: "ערן זהבי היה סגן מלך השערים (11) של מוקדמות היורו האחרון, וסיים רק אחרי הארי קיין. אז הוא לא הבקיע נגד דנמרק וסקוטלנד, ועכשיו מקבל ביקורת על כך שניסה לבעוט מכל מצב, בדיוק הסגנון שגרם לו להיות אחד הכובשים הכי גדולים בכדורגל הישראלי. בלעדיו ההתקפה של הנבחרת היא מהגרועות באירופה".
זהבי, מלך השערים בנבחרת במשחקים רשמיים (21), לא ממש התייחס לביקורות כלפי הניסיונות שלו לבעוט ממצבים קשים נגד סקוטלנד. מי ששוחח עימו וגיבה אותו היה רוטנשטיינר שלקח אותו לשיחה צפופה וחיזק אותו.
3 צפייה בגלריה
נאתכו וזהבי
נאתכו וזהבי
נאתכו וזהבי בקישינב
(צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל)
3 צפייה בגלריה
רוטנשטיינר ובלבול
רוטנשטיינר ובלבול
רוטנשטיינר ובלבול
(צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל)
"הבעיה בנבחרת היא שחוץ מזהבי אף אחד לא מבקיע. שווייסמן לא כובש, מונס דאבור תקוע ולמנור סולומון יש שער אחד, זו הבעיה", הודו בנבחרת לקראת המשחק הערב.
רוטנשטיינר עדיין לא סגור לגבי ההרכב לקראת המשחק שיתקיים ללא קהל. הוא תירגל את דור פרץ כבלם, את נטע לביא כקשר ואת דאבור במקום וייסמן בהרכב, אולם ייתכן כי יפתח במערך שני בלמים או ישלב בלם (לואי טהא) ופרץ יישאר בקישור.
יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, שהתאכזב מהתיקו הביתי נגד סקוטלנד, יצא עם הנבחרת למולדובה על מנת להיות קרוב ולבחון את ההתנהלות.