בהפועל באר-שבע קיוו מאוד להגיע לקרב הצמרת בשבת הבאה נגד מכבי ת"א לאחר 11 ניצחונות ליגה רצופים, שגם היו מהווים שיא מועדון חדש בליגה הבכירה. אבל הקבוצה של אליניב ברדה נעצרה אתמול (שבת) ב-1:1 נגד מכבי פ"ת.
ביום בו שחקניה היו קצת יותר מרוכזים יכלה באר-שבע לנצח את פ"ת, אך גם האורחת יכולה לצאת מאוכזבת. ניב אליאסי, ביכולת נהדרת, שוב הוכיח שההחלטה להפקיד בידיו את אפודת השוער הראשון הייתה נכונה.
2 צפייה בגלריה
ויטור
ויטור
אמור להמשיך בבאר-שבע. ויטור
(צילום: עוז מועלם)
שחקן נוסף שבלט אתמול בשורות האדומים הוא חלוץ הרכש החדש, ארתור שושנאצ'ב, שנכנס כמחליף במהלך המחצית השנייה ורשם הספק של החמצת ענק לצד כיבוש שער בכורה ובעיטה נוספת שלו פגשה את עמוד השער. עד עכשיו נראה שושנאצ'ב בהחלט משתלב בקבוצתו החדשה.
מי שבישל לו את השער הוא אמיר גנאח הצעיר, שנכנס אף הוא כמחליף והיה לו חלק משמעותי בשיפור של קבוצתו. למרות יכולתו הגבוהה, ברדה לא נותן לו יותר מדי קרדיט לפתוח בהרכב. שחקנים אחרים בעמדה שלו כמו עימראן אולאד ויוני סטויאנוב נמצאים בכושר פחות טוב ממנו ועדיין מקבלים עדיפות בהרכב הראשון.
במשחק נגד מכבי ת"א תיאלץ באר-שבע להסתדר ללא שחקן המפתח שלה במרכז השדה, רועי גורדנה, שספג אתמול את הכרטיס הצהוב החמישי שלו העונה. מי שיחזור לסגל הוא מריאנו בריירו לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה בן שני משחקים.
2 צפייה בגלריה
ארתור שושנאצ'ב
ארתור שושנאצ'ב
שושנאצ'ב. היה טוב
(צילום: הרצל יוסף)
בסיום המשחק סיפק הקפטן מיגל ויטור הצהרה מעניינת וחד משמעית לגבי עתידו במועדון. הפורטוגלי-ישראלי, שלא מחזיק בחוזה לעונה הבאה הצהיר: "יש הרבה שמועות בעניין. האמת היא ששמעתי מהמנכ"ל גיא פרימור שמעוניינים שאני אמשיך, אבל מעבר לזה לא קיבלתי שום הצעה לחוזה. חזרה לפורטוגל? לא אמרתי שזה מה שאני רוצה כרגע".
דבריו של הקפטן הוותיק והמוערך הביכו את המועדון ומיד בתום דבריו הבהירה דוברת הקבוצה: "אם מיגל ירצה להמשיך בהפועל באר-שבע, הוא ימשיך". מדברי שני הצדדים ניתן בהחלט להסיק שאם לא יקרה משהו בלתי צפוי, ויטור יהיה שחקן הפועל באר-שבע גם בעונה הבאה.