כשהיא בפיגור ארבע נקודות מהמקום הראשון, גם במכבי ת"א יודעים שניצחון ביום ראשון (20:30) על מכבי חיפה במשחק העונה הוא כמעט הכרחי אם ברצונם לחלום על זכייה באליפות שלישית ברציפות.
"אנחנו שחקנים שכל הזמן המוטיבציה שלנו מגיעה מהרצון לנצח", אמר הקפטן שרן ייני לקראת ההתמודדות. "כשאנחנו נותנים הכל ולא מצליחים, אין מה לעשות, אנחנו מאוכזבים. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות כדי להשיג תוצאות טובות יותר ולהיראות אחרת במשחקים הבאים".
2 צפייה בגלריה
שרן ייני
שרן ייני
משדר אופטימיות. ייני
(צילום: יריב כץ)
"מכבי ת"א עלתה השנה לשלב הבתים בליגה האירופית, עלתה משלב הבתים לשלב הבא, זכינו בגביע הטוטו ובסופר-קאפ. ב-DNA שלנו אנחנו תמיד רוצים לנצח", הוסיף הקפטן. "אף פעם אין לנו הבטחה שנעשה את זה, אבל זו המטרה שלנו בכל משחק ובכל אימון. נשארו שני תארים מאוד חשובים. המשחק הבא שלנו הוא משחק ליגה נגד מכבי חיפה, שבוא נגיד את האמת, היא תלויה בעצמה. אבל מי שלא מאמין הוא לא מכביסט אמיתי. אנחנו מאמינים. בשביל הרגעים האלה אנחנו משחקים כדורגל".
על האווירה הצפויה במשחק, אמר ייני: "כמובן שזה מאוד מרגש שבלומפילד הולך להיות מלא אחרי שנה פלוס-מינוס. זה מרגש והאוהדים שלנו מצפים למשחק הזה. אנחנו רוצים לקבל הרבה תמיכה, ויודעים שנקבל. אנחנו מאמינים באוהדים שלנו ואני בטוח שהם מאמינים בנו כדי שנעשה את הטוב ביותר".
2 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
מחכה לבלומפילד מלא. ואן לוון
(צילום: AFP)
מאמן מכבי ת"א, פטריק ואן לוון, סיכם: "אופי חשוב בכל משחק, עבורי יש כלל שאופי מביא שחקנים למשחק ולאחר מכן איכויות הכדורגל יכריעו. אצטדיון מלא? זו טוב לקבוצה שלנו ולדעתי זה גם טוב לכדורגל הישראלי".