מכבי תל אביב תפגוש מחר (חמישי, 19:55) באוקראינה את שחטאר דונצייק למשחק הגומלין במסגרת שלב 32 האחרונות בליגה האירופית. הצהובים סוחבים איתם פיגור 2:0 מהמשחק בבלומפילד וסיכוייהם להעפיל נמוכים למדי מול קבוצתו של מנור סולומון.
מאמן הקבוצה, פטריק ואן לוון, דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק בקור של קייב: "אנחנו יודעים למה לצפות משחטאר ואנחנו רוצים להמשיך את היכולת שלנו מהמחצית השנייה בבלומפילד".
2 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון. אתגר בקייב
(צילום: ראובן שוורץ)
ההולנדי הוסיף: "המטרה שלנו היא לתת את הכל בתקווה שנשיג את התוצאה הטובה ביותר. גם לנקודות דירוג ולכסף יש חשיבות. נוכל לדבר ולסכם רק אחרי המשחק. שחטאר קבוצה טובה ומאורגנת ונצטרך להיות בשיאנו כדי להגיע למצבים. מקווה שגם ננצל אותם".
על הסגל הצהוב: "בגביע היו שחקנים שהראו שיש להם יכולות, ואני לא חושב שעלינו בהרכב משני. אנחנו משתמשים במי שאנחנו יכולים בליגה ובגביע. דן גלזר כשיר ויונתן כהן הוא השחקן היחיד שחסר".
2 צפייה בגלריה
גלזר אחרי מלי
גלזר אחרי מלי
כשיר. גלזר
(צילום: עוז מועלם)
המגן אנדרה ז'ראלדש אמר: "אני שמח לחזור. הכרתי את רוב השחקנים כמובן מהעונה שעברה. אני מרגיש בנוח כאן. לשחטאר יש הרבה שחקנים טובים וברור שיהיה קשה נגדה".
ביום שני מכבי תל אביב תחזור גם למאבקים בצמרת ליגת העל ותארח את מ.ס אשדוד למפגש מסקרן מול החבורה המפתיעה של רן בן שמעון, שמדורגת במקום השלישי.