"כרגע נראה שהמשחק מול מכבי חיפה יכריע את גורל האליפות". הדובר: מאמן מכבי ת"א, פטריק ואן לוון, אחרי ה-1:1 של קבוצתו מול מ.ס אשדוד. מכבי החמיצה הזדמנות לשוב לפסגה והיא כרגע נקודה אחת מתחת למכבי חיפה המוליכה.
"לא התחלנו טוב את המשחק, היינו קצת כבדים ובלי אנרגיות", הסביר ואן לוון. "ניסינו לתקן את זה לא רק באמצעות החילופים אלא גם הסברנו לשחקנים מה צריך לעשות. זה לא שהלחץ השפיע עלינו. ניסינו לשחק טוב ולהרים את המהירות".
2 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
תיקו ביתי. ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב
מכבי תל אביב
שחקני מכבי ת"א מתוסכלים בסיום
(צילום: עוז מועלם)
דור פרץ: "במחצית הראשונה נראינו שבעים, לא אנרגטיים וזה לא מספיק בשביל קבוצה שנלחמת על התואר. רדפנו כל העונה אחרי מכבי חיפה, הלחץ היה עלינו כל העונה וגם כשהובלנו זה הלחיץ אותנו לשמור על זה. הדרך עוד ארוכה לתואר לשתי הקבוצות".
פרץ המשיך: "שתי הקבוצות אולי יאבדו נקודות, יש עוד מפגש בינינו. אנחנו צריכים להוכיח ולהופיע לכל משחק כדי שהמשחק מול מכבי חיפה יהיה מכריע".
משה אוחיון, עוזר המאמן שניהל את המשחק של אשדוד במקום רן בן שמעון המורחק, סיכם: "המחצית השנייה התחילה טוב מאוד עם שער מדהים ואז הלכנו אחורה ונתנו למכבי תל אביב לשלוט. זו עוד נקודה בדרך למטרה. ב-0:1 הייתה בעיטה יפה של רמזי ספורי ועוד הדיפה של השוער, היינו יכולים לעשות 0:2 וחבל. נקווה שכולם יתאוששו מהר, יש לנו יומיים להכין את כולם ואני מקווה שכולם ירגישו יותר טוב".