דאגה בבית"ר ירושלים. ההשפלה נגד מכבי חיפה 3:0 ביום שני, והתיקו 0:0 נגד בני סכנין בתוך שלושה ימים, גורמים לחשש גדול בקבוצה כי יסתבכו בהמשך במאבקי התחתית. הירושלמים הציגו יכולת חלשה גם אמש, מול הקבוצה מהמקום הלפני אחרון.
הניצחון של קריית-שמונה על אשדוד בשילוב היכולת של בית"ר, מרחיקים אותה עוד יותר מהפלייאוף העליון. היא בדרך לעוד עונת כישלון תחת משה חוגג, שהגיע לאצטדיון דוחא ונראה זועם מאוד על היכולת של הקבוצה. "כל העונה הזו על חוגג, הוא חשב שהוא איזה מנהל מקצועי גדול ושוב כשל", הודו במועדון. "עד שהוא לא יזוז הצידה עם כל רעשי הרקע שהוא מייצר, לא נגיע לשום מקום, לא בטוח שנעבור את הפועל עכו בגביע".
3 צפייה בגלריה
קלי מול אולסק
קלי מול אולסק
משחק חלש מאוד. קלי מול אולסק
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
משה חוגג ואלי אוחנה
משה חוגג ואלי אוחנה
הכישלון על שמו? חוגג ביציע
(צילום: ראובן שוורץ)
"לא הגיעה לנו יותר מנקודה", אמר שי ברדה ששוב נשלח לעמדת הראיונות במקומו של סלובדן דראפיץ', מה שלא מותיר לו סיכוי גדול מידי להמשיך בעונה הבאה. "המשחק היה עם הרבה אמוציות, בלם שפונה לבית החולים, לחימה של השחקנים. אני אף פעם לא מרוצה מתיקו ואני אף פעם לא מרוצה שאנחנו לא מנצחים. אבל אני חושב שהיום הקבוצה מאוד מאוד רצתה, למרות כל המגבלות שלא נדבר עליהן יותר, אבל אני מרוצה רק מזה, ממש לא מהכדורגל.
"אין יותר סיבות מקלות", המשיך. "אנחנו סיימנו לדבר על נסיבות מקלות. בית״ר תתמודד עם הכל, תעשה את הכל ואנחנו נתמודד עם הכל למרות הכל. מקווה שביום ראשון נקבל דקות ראשונות ממרקו יאנקוביץ׳ ונוכל לשלב עוד שחקנים. למשל אלירן שיחזור מהרחקה של 3 משחקים ביום רביעי".
3 צפייה בגלריה
דראפיץ' מאוכזב
דראפיץ' מאוכזב
המקום שלו לא בטוח. דראפיץ' מאוכזב
(צילום: ראובן שוורץ)
השוער איתמר ניצן סיכם: "זה לא היה משחק טוב שלנו ואני פשוט מקווה שנצליח להשתפר ולאסוף מספיק נקודות בשביל להעפיל לפלייאוף העליון בסופו של דבר. יש לנו עוד זמן ואנחנו צריכים להתחיל להתעורר קצת. חסרה לנו יציבות. יש משחקים מטורפים שאנחנו עושים, יש משחקים שאנחנו לא מספיק טובים. יציבות זה מה שיביא ויקדם אותנו. אם לא נהיה יציבים אנחנו לא נצליח להעפיל לאן שאנחנו רוצים להעפיל".