נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, אמנון סטרשנוב, קבע היום (ראשון) כי הפועל קטמון תוכל לשנות את שמה באופן סופי להפועל ירושלים. "הנני נעתר לבקשת המבקשת, ומאשר לשנות את שמה ל'הפועל ירושלים'", הצהיר סטרשנוב.
כזכור, הפועל ירושלים לא נרשמה לעונת המשחקים 2019/20 בליגה ב', וההתאחדות לכדורגל השעתה את פעילותה. בפברואר 2020 החליט בית המשפט המחוזי בירושלים על פירוק העמותה אשר ניהלה את הפועל ירושלים, והמועדון המיתולוגי חדל להתקיים.
1 צפייה בגלריה
הפועל קטמון, הפועל נצרת עילית
הפועל קטמון, הפועל נצרת עילית
מעתה אימרו: אוהדי הפועל ירושלים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בחודש יוני האחרון חברי עמותת "קטמון מועדון אוהדים" החליטו לאשר את המהלך והצביעו בעד רכישת השם הפועל ירושלים על ידי הוועד המנהל. בנוסף, על שינוי שם המועדון והסמל בהתאם. הקבוצה החלה ביישום ההחלטה והגישה העמותה למפרק בקשה לרכישת השם. היום הוחלט באופן סופי כי שם הקבוצה ישתנה להפועל ירושלים.
הפועל קטמון מסרה בהודעה הרשמית: "זו סגירת מעגל היסטורית שתנציח לעד את ניצחון האוהדים, באחד המהלכים המשמעותיים ביותר שהיו בכדורגל הישראלי. ב-13 השנים האחרונות, בנינו בכוחות עצמנו מועדון מקצועי והישגי ששואף להגיע לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי, מועדון שדואג לטפח את דור העתיד ומשקיע משאבים רבים במחלקת הנוער והנערות, בפעילות החברתית ובקהילה שמסביבנו". "כעת, אנחנו נחושים יותר מתמיד להמשיך לפתח את כל אותם דברים נפלאים, תוך דגש בלתי מתפשר על ערכינו: בעלות אוהדים, שוויון וקבלת האחר. שום דבר מזה לא הולך להשתנות. אנו בטוחים כי עצם שינוי השם יסיים פרק של פילוג בקהילה האדומה בירושלים, וייצור בית אחד ומאוחד לכל אוהדי הפועל ירושלים באשר הם. אנחנו מתחייבים ברגע מרגש זה, להוות בית חם ולגרום לתחושה של שייכות אצל כל אחד ואחת מכם, ללא יוצא מן הכלל. שינינו את ההיסטוריה, עכשיו תראו לאן הגענו!".