העיתונאי הטורקי יאטיז סאבונג'ואוטלו צייץ הערב כי סוכנו של ערן זהבי, רונן קצב, יגיע לטורקיה כדי להיפגש עם ראשי פנרבחצ'ה ולנהל מו"מ על הצטרפות החלוץ הישראלי לקבוצה.
השמועות על התקרבות החלוץ לקבוצה הלכו והתגברו בימים האחרונים, עם דיווחים רבים על התעניינות של קבוצת הענק מאיסטנבול, ואף מספר רמיזות ו"פלירטוטים" מצידו של השחקן עצמו עם אוהדי המועדון בנוגע לאפשרות שיצטרף. זהבי, שהחל לעקוב אחרי הקבוצה לאחרונה ברשתות החברתיות, הגיב לציוץ של העמוד הפופולרי 433, שהפציר בו להצטרך לקבוצה. "אם יהיו חצי מיליון לייקים אני חותם", הגיב החלוץ ועורר מהומה ברשת.
2 צפייה בגלריה
זהבי בפעולה
זהבי בפעולה
זהבי בפעולה מול סקוטלנד. מחוזר
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
זהבי המדי גוואנגז'ו. היעד הבא מתקרב
(צילום: gettyimages)
הציוץ על קצב
סאבונג'ואוטלו ציין בציוץ שלו גם שקצב הוא הסוכן שהביא לפני 20 שנה את חיים רביבו לפנרבחצ'ה. רביבו הפך לאליל האוהדים של הקבוצה בה שיחק עד 2003 ועמה זכה באליפות בעונת 2000/2001.
זהבי, שהבקיע אתמול שער אדיר בתיקו 1:1 של נבחרת ישראל בהמפדן פארק מול סקוטלנד, נלחם כדי להצטרף לסגל לאחר שבתחילה גוואנגז'ו סירבה לשחררו בשל החשש מהבידוד אליו ייאלץ להיכנס כשישוב. בסופו של דבר הוא שוחרר, ככל הנראה מתוך ההבנה שהוא כלל אינו מתכוון לשוב ומעוניין לעבור לתחנה הבאה. כעת, כך מסתמן, מתחזקים הסיכויים שזו תהיה איסטנבול ופנרבחצ'ה.