"החלטתי לפתוח עם ארבעה שחקנים בחלק האחורי וזה היה אסון. ב-30 הדקות הראשונות לא שיחקנו טוב והשארנו את הלב בבית", יורגוס דוניס הודה בכנות בטעות שלו אחרי ה-2:2 מול מכבי חיפה בסמי עופר.
מאמן מכבי תל אביב הוסיף: "במשחקים כאלה צריך לשחק עם תשוקה, עם לב. אחרי 30 דקות התחלנו לשחק יותר טוב, שלטנו במגרש. ב-60 הדקות האחרונות היינו הקבוצה הטובה ביותר על הדשא".
3 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס. הודה בטעויות
(צילום: עוז מועלם)
"היינו מאוד חלשים בחלק האחורי, המרחקים בין השחקנים, המשמעת הטקטית. אנחנו חייבים לעבוד על זה. אחרי הפתיחה הרעה, שיחקנו עם המון ביטחון, הנענו טוב את הכדור והגענו למצבים", סיכם היווני.
דוניס הסביר את ההבדל ביכולת מאירופה לליגה: "באירופה אנחנו לא מגיעים ליותר מדי מצבים, ומנצלים אותם. כאן אנחנו צריכים לשלוט, אנחנו מגיעים להרבה מצבים, אבל אנחנו לא מצליחים לכבוש. רוב הקבוצות משחקות סגור מולנו בארץ, באירופה המשחק שונה לחלוטין. אנחנו מתרכזים בלסגור את היריבה".
3 צפייה בגלריה
ברק בכר ויורגוס דוניס
ברק בכר ויורגוס דוניס
ברק בכר ויורגוס דוניס מחליפים מילים
(צילום: עוז מועלם)

ברק בכר: "היינו צריכים להרוג את המשחק"

מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, אמר מנגד: "המשחק התחיל כמו שצרינו וקיווינו. יצרנו וכבשנו, היינו יכולים לכבשו גם את השלישי והרביעי. אחרי חצי שעה הורדנו את הקצב, ואז ספגנו את הגול ואיבדנו את המומנטום. אני מאמין שבהמשך העונה נצליח לשמור את הקצב הזה יותר זמן. היינו צריכים לנצח, הובלנו 0:2, תוצאה מאכזבת, אבל צודקת לפי שתי המחציות".
בכר הסביר איך מכבי חיפה איבדה את היתרון: "פיזית קשה לתקוף ככה כמו שעשינו במחצית הראשונה. ברור שמנטלית אחרי שמכבי ת"א צימקה, המומנטום עבר אליה ובטח כשהשוותה ל-2:2. איך שהתפתח המשחק, אני חושב שהתוצאה משקפת. היה כדורגל כמו שרצינו במחצית הראשונה, החצי השני היה בשליטה של מכבי ת"א, היינו צריכים להרוג את המשחק, אבל כדורגל זה משחק של מומנטומים. אני מקווה שנחזור לכושר שהיינו בו לפני הפגרה שנכפתה עלינו".
3 צפייה בגלריה
לביא וגלזר במאבק
לביא וגלזר במאבק
גלזר מול לביא
(צילום: עוז מועלם)
קשר מכבי ת"א דן גלזר אמר: "אני חושב שלא הרבה קבוצות היו מצליחות לחזור מפיגור כזה, צריך להסתכל גם על זה. אני יוצא מהמשחק עצבני אבל ממשיכים הלאה. אני רוצה לדבר יותר על הלב הגדול שהצגנו במחצית השנייה, לעומת זה שלא שיחקנו עם הרבה בלב ב-30 הדקות הראשונות. מכבי צריכה לשחק כמו ב-60 הדקות האחרונות. מה שהיה חסר לנו זה הגול השלישי".
זה מאכזב מאוד להיות בלי ניצחון בליגה, לא ככה תכננו לפתוח", אמר גלזר, "אנחנו 100 אחוז באירופה, הרבה קבוצות היו מתחלפות איתנו. תמיד אומרים שהאליפות השלישית היא הקשה ביותר, אבל שוב הליגה היא מרתון ואני בטוח שנביא תוצאות טובות בהמשך".