ההחלטה בבית"ר ירושלים כי המאמן רוני לוי לא ימשיך בעונה הבאה כבר התקבלה, אבל היכולת בסיבוב הראשון בפלייאוף, בו הקבוצה לא הצליחה לנצח אף משחק (כולל ה-1:1 אתמול מול הפועל חיפה) וכבשה רק שני שערים, חיזקה אותה אף יותר אצל ראשיה.
בבית"ר כבר בוחנים אופציות לאימון בעונה הבאה, כשהמטרה היא למנות מאמן זול יותר לקראת שנה כלכלית רזה יותר. "היכולת של בית"ר תחת רוני לוי סופר-מאכזבת, זו הסיבה המרכזית שהוא לא יהיה פה בעונה הבאה", אמרו במועדון.
2 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
ביקורת מבית. רוני לוי
(צילום: ראובן שוורץ)
בבית"ר עדיין מציבים כיעד את המקום השלישי ולכן המשחק ביום שלישי הקרוב נגד הפועל באר שבע הפך למשמעותי במיוחד. בית"ר מוליכה בפער של חמש נקודות על פני באר שבע, שעוד תשחק מחרתיים נגד מכבי חיפה באשדוד. נצחון של בית"ר צפוי לסגור עניין במאבק הזה ולהבטיח ללוי אוטמטית חוזה לעונה הבאה שמשמעותו ככל הנראה תתבטא בפיצויים להם יזכה מהמועדון. "יהיה משחק משמעותי נגד קבוצה טובה מאוד שמתמודדת איתנו ישירות על המקום השלישי. מדובר על קבוצה חזקה ואיכותית, ניערך בהתאם", התייחס לוי למשחק הבא.
בבית"ר לא אהבו את ההתבטאויות של לוי על כך שהפיק את המקסימום מהסגל הנוכחי וכי מאמן אחר לא היה מוציא מעבר לכך. "רוני לוי מאמן טוב, אבל הוא נכשל במבחן היכולת. יש פה סגל ששווה הרבה יותר משני שערים בפלייאוף העליון. הפלייאוף הזה הוא החותמת לאכזבה הגדולה מלוי", הוסיפו גורמים במועדון.
2 צפייה בגלריה
דן איינבינדר ואיתמר ניצן
דן איינבינדר ואיתמר ניצן
הפנים אומרות הכל. איינבינדר וניצן אחרי ה-1:1 מול הפועל חיפה
(צילום: ראובן שוורץ)
לוי עצמו סיכם את המשחק בצורה קצת אחרת: "היינו שווים ניצחון, גם כשהובלנו הגענו למצבים כדי לגמור את המשחק. לצערי לא ידענו לשמור על השער היקר שהיה לנו. היה שיפור התקפי, הגענו למצבים טובים, אבל לצערי לא כבשנו. הם שלחו שחקנים קדימה אחרי הגול שלנו והיינו צריכים להעניש אותם ולהגדיל את התוצאה".
אחרי שבמנהלת העבירו ריענון לקבוצות לגבי אפשרות הכנסת 10 חברי הנהלה לכל היותר, בבית"ר עשויים לעמוד לדין על ידי ההתאחדות בשל הכנסת מקורבים למשחק מול הפועל חיפה.