הניצחון אתמול (ב') 0:1 על הפועל חדרה, שהעלה את הפועל ב"ש למקום השלישי בטבלה במשחק החזרה לאיצטדיון טוטו טרנר, הביא לסיפוק רב במועדון. באר שבע לא הציגה משחק טוב ואוהדים רבים העבירו ביקורת כנגד היכולת של הקבוצה של יוסי אבוקסיס. במועדון הדפו את הטענות וטענו שהקבוצה הופיעה אמש ללא שלושה שחקני התקפה שהיו מיועדים להרכב: ז'וזואה (הרחקה) סינטיהו סלליך (פציעה) תומר יוספי (קורונה).
גם רותם חטואל נעדר בגלל קורונה וכך לאבוקסיס היו בסגל שלושה קשרים התקפיים בלבד: אלטון אקולטסה ורמזי ספורט שפתחו בהרכב ומתי אסקיאס מקבוצת הנוער שישב על הספסל. "כשכל השחקנים יוכלו לשחק ועם חיזוק אחד או שניים, ניראה הרבה יותר טוב", אמר אבוקסיס בסיום.
2 צפייה בגלריה
ויטור ובריירו שומרים על השער של לויטה
ויטור ובריירו שומרים על השער של לויטה
ויטור מגן על השער. עוד פציעה?
(צילום: הרצל יוסף)
במהלך המשחק רשימת הפצועים אף התארכה כשמרוואן קבהא ומיגל ויטור נפצעו והוחלפו. מבחינת קבהא מדובר בפציעת שריר ממנה הוא מנסה להתאושש כבר תקופה ארוכה. במועדון חוששים מכך שפציעתו של ויטור בברך חמורה. השחקן, שכבר סבל בעבר מפציעות קשות בשתי הברכיים, ספג מכה דווקא מחברו לקבוצה מרסלו מלי. בימים הקרובים הוא יעבור בדיקה שתקבע את חומרת הפציעה. במידה שייעדר לתקופה ארוכה ייעשה מאמץ לצרף בלם חדש לסגל ולא מן הנמנע שיוקפא המשא ומתן להארכת חוזהו. בכל מקרה, הוא לא ישחק נגד סכנין ביום חמישי. אם מדובר בפציעה קלה בלבד יעשה מאמץ להכשירו לצמד המשחקים נגד מכבי תל אביב בליגה ובגביע בשבוע הבא.
אתמול הפתיע אבוקסיס כשהחליט שלא לפתוח בהרכב עם לואי טהא ודווקא מריאנו בריירו תופקד כבלם לצידו של ויטור. "העומס על לואי העונה היה גדול מאוד. רצו לתת לו מנוחה נוספת וגם להכין את מריאנו בריירו לשחקן כבלם שלישי במשחקים נגד מכבי תל אביב", סיפרו בקבוצה.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ב"ש חוגגים
שחקני הפועל ב"ש חוגגים
שחקני הפועל ב"ש חוגגים עם קלטינס
(צילום: הרצל יוסף)
דוד קלטינס שעלה כמחליף וכבש את שער הניצחון, שהיה שער הבכורה שלו במועדון, אמר בסיום: "זה היה ניצחון חשוב. לא היה משחק מדהים, אבל חזרנו לאיצטדיון טרנר, לבית, והיה מאוד חשוב לכולנו לנצח. זאת תקופה עמוסה. כבר ביום חמישי יש לנו משחק נגד קבוצה עיקשת בחוץ. נעשה הכל בשביל להביא עוד נקודות".