עומר אצילי קרוב מתמיד להפוך לשחקן מכבי חיפה, לאחר שכל הפרטים מול הבעלים יעקב שחר סוכמו. הקשר צפוי לחתום על חוזה לשנתיים וחצי, בהן ישתכר כ-300 אלף דולר לעונה ויהפוך בכך לרכש הישראלי הגדול של הירוקים בשנים האחרונות.
אצילי העדיף להגיע למכבי חיפה למרות שקיבל הצעה גבוהה יותר מבית"ר ירושלים. המיקום בטבלה, האצטדיון, הקהל העצום והמסורת רבת השנים של המועדון, ביחד עם השיחה של הקשר עם ברק בכר שהבהיר לו כי הוא בונה עליו לשנים הקרובות, שכנעו את אצילי לבחור בירוקים.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(צילום: עוז מועלם)
בכר לא מתכוון לעצור שם ואחרי צירופו של אצילי הירוקים מעוניינים להתחזק גם בחלוץ, כאשר מוחמד עוואד מועמד לשוב. החלוץ, שלא התאקלם כמו שצריך בפולין, לא פוסל אופציה של חזרה לירוקים ולאחר השלמת עסקת אצילי חיפה צפויה להתקדם עם הנושא.
בינתיים, אוהדי מכבי חיפה בטירוף מהגעת אצילי ומציפים את המועדון במיילים וטלפונים, שמתווספים לעשרות אלפי כניסות מדי יום לאתר המועדון.
בקבוצה קיבלו חדשות רעות מכיוונו של הקשר הספרדי חוסה רודריגס, שסובל מקרע במפשעה וצפוי להיעדר בחודש הקרוב מהמגרשים. משמעות הדבר היא שהוא צפוי להחמיץ את המשחק מול האלופה מכבי תל אביב. בחיפה לא מתכוונים לסכן את הקשר שנחשב לאחד השחקנים הכי יציבים ואיכותיים בקבוצה, ורק כשהוא ירגיש כשיר במאת האחוזים ישוב לפעילות.
2 צפייה בגלריה
חוסה רודריגס
חוסה רודריגס
חוסה רודריגס
(צילום: עוז מועלם)