דריכות בהפועל באר שבע לקראת המשחק הערב (שבת, 21:00) בבית נגד הפועל תל אביב. מעבר לחשיבות המקצועית של ההתמודדות, שהפסד בה יוריד את הקבוצה למקום החמישי בטבלה, במועדון מודאגים מכוונת ארגון אוהדי הקבוצה להגיע לפני המשחק לאצטדיון, זאת למרות האיסור המפורש על התקהלויות.
בהודעה שהפיץ ארגון אוהדי הקבוצה, הוא קרא לאוהדים להגיע לתהלוכה שתצא בשעה 19:30 מהיכל הקונכיה הסמוך לאצטדיון. בנוסף, בהודעה נמסר כי על האוהדים להגיע עם מסכות ולשמור על ההנחיות.
1 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ב"ש
אוהדי הפועל ב"ש
אוהדי הפועל ב"ש
(צילום: עוז מועלם)
בהנהלת המועדון מודעים לבעייתיות של התהלוכה הצפויה והבהירו לראשי ארגון האוהדים שמשטרת ישראל צפויה לנקוט ביד קשה כלפי מפרי ההנחיות, זאת לאור הביקורת שספגה על כך שלא התערבה באירועים שקרו השבוע במשחקים של מכבי והפועל תל אביב. "אנחנו חוששים לבריאות האוהדים ולא רוצים שהם יהיו הראשונים לשלם את מחיר הפרת ההנחיות", אמרו במועדון.
ההודעה הרשמית מטעם הפועל ב"ש: "אוהדים יקרים, בעוד כמה שעות נשחק באצטדיון טוטו טרנר מול הפועל תל אביב. אנחנו שבים ומדגישים כי על פי הנחיות משרד הבריאות, אסורה התגודדות הקהל מחוץ למגרשים. פעולות אלו מגבירות את סיכויי ההדבקה. אנו מקווים לחגוג אתכם בקרוב כשיתאפשר ומצפים לרגע שנשיר כולנו יחד בבית שלנו".
מבחינה מקצועית מתכנן המאמן יוסי אבוקסיס שינויים רבים בהרכב, וככל הנראה שיציב שלושה בלמים במרכז ההגנה. בנוסף, לראשונה מאז חזרת הליגה לפעילות עשוי רמזי ספורי להיכלל בסגל ואף לשחק מספר דקות, זאת לאחר שהחלים מפציעה.