הפועל תל אביב תפגוש מחר (שלישי, 20:30) את בית"ר ת"א/בת-ים מהלאומית בחצי גמר גביע המדינה, והיום השתיים ערכו מסיבת עיתונאים לקראת המשחק המסקרן בבלומפילד. כידוע, בחצי הגמר השני ייפגשו מכבי תל אביב ומכבי חיפה.
בשנה שעברה האדומים גם הגיעו למעמד, אבל הפסידו למכבי פתח תקווה, אז בלאומית. המאמן ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: "כולם מתרגשים, המעמד תמיד מותח ועושה פרפרים בבטן. השנה זו קבוצה חדשה ושחקנים אחרים. בחצי הגמר זה משחק פתוח ואין פייבוריטיות, הכל יכול לקרות בגביע. את המשימה שלנו בליגה השלמנו לפני שבועיים, אנחנו עם הפנים למחר".
2 צפייה בגלריה
אלטמן חוגג
אלטמן חוגג
חולם על הגביע. עומרי אלטמן
(צילום: אורן אהרוני)
קלינגר גם התייחס ליריבה: "קבוצה מוכשרת מאוד, טובה מאוד. הרבה אוהדים שלנו יגיעו למשחק מחר, אנחנו רוצים את התמיכה שלהם ואת האהבה שלהם".
הקפטן עומרי אלטמן הוסיף: "מתרגשים מאוד, מעמד מחייב, אפשר להפוך את העונה למרגשת מאוד. אין פה פייבוריטית. המשחק הוא שווה כוחות ומול שחקנים שיופיעו בליגת העל בשנים הבאות. אני חולם בלילה על להניף את הגביע, בטח בתור קפטן".
מאמן בית"ר ת"א/בת-ים, עמיר נוסבאום, אמר: "היכולת שלנו מול קריית שמונה וסכנין בשלבים הקודמים גורמת להם לקחת אותנו ברצינות. מצפה לתמיכה גדולה של האוהדים שלנו. לא מתעסק בשמועות לגבי העתיד שלי בעונה הבאה, יש זמן לכל דבר. מקווה שנעבור את הדקות הראשונות כמו שצריך. בחלון ההעברות הפועל ת"א עשתה שינויים והתחזקה מאוד".
2 צפייה בגלריה
עמיר נוסבאום
עמיר נוסבאום
עמיר נוסבאום
(צילום: אורן אהרוני)
אביחי דהן הוסיף: "גדלתי בהפועל ת"א וזה מאוד מרגש, אבל בלי קשר המעמד עצמו מרגש. ננצח עם הרבה אמונה ובדרך שלנו. הפועל ת"א היא מהמועדונים הגדולים בארץ".