תוצאת התיקו 0:0 של מכבי חיפה אתמול (שבת) מול בית"ר ירושלים גרמה לאכזבה גדולה מאוד במועדון, לאו דווקא מהתוצאה, אלא בעיקר מהיכולת שהקבוצה הציגה באחד המשחקים היותר חלשים שראינו העונה בליגת העל.
אחרי ארבעה משחקים בפליאוף העליון, חיפה עדיין ללא ניצחון ועם שתי נקודות בלבד מ-12 אפשריות. (מי שהייתה) הטוענת לכתר רחוקה מאוד מלהזכיר את הקבוצה האגרסיבית, האנרגטית וההתקפית שראינו לפני פגרת הקורונה ומשהו רע עובר על הירוקים מאז החזרה למגרשים.
3 צפייה בגלריה
מרקו בלבול
מרקו בלבול
מחכה לטלפון מיענקל'ה. מרקו בלבול
(צילום: עוז מועלם)


החלק ההתקפי של הירוקים לא עובד כמו שצריך, ניקיטה רוקאביצה חלוד מאוד ולא נראה כמו אותו שחקן שהפציץ בלי הכרה בעונה הסדירה, דולב חזיזה, ששב מפציעה, מנסה ומשתדל אך זה לא זה, יאניק וילדסחוט מתקשה לבוא לידי ביטוי וחסרונו של יובל אשכנזי מורגש בכל דקה אפשרית.
למרות האכזבה מהיכולת והתוצאות בפלייאוף, בסביבתו של מרקו בלבול מצפים מהבעלים יעקב שחר שייתן למאמן את הקרדיט גם בעונה הבאה, וגורמים במועדון מגבים את המאמן ובעד המינוי לעונה נוספת. גם דבריו אתמול ("יש קונצנזוס מוחלט בקרב אוהדי מכבי חיפה שאני צריך להישאר") היו מעט יותר מרמז לבעלים על רצונו וכוונתו להמשיך על הקווים.
3 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
לא דומה לניקיטה רוקאביצה של העונה הסדירה
(צילום: עוז מועלם)
"עם כל הכבוד, מרקו עשה פה מהפכה בקבוצה בעונה וחצי", אמר גורם בחיפה. "גם מאמנים זרים לא הצליחו להביא את התוצאות שהוא הביא. הוא הוביל פה מהפכה בשילוב שחקני בית, הקבוצה נראית במשך כל העונה כקבוצת צמרת לכל דבר ואם לא פגרת הקורונה, היינו חזק במאבק האליפות עד הסוף".
למרות המחמאות שבלבול מקבל מרבים במועדון, המילה האחרונה כמובן היא של שחר, שהנטייה שלו היא למנות לתפקיד את ברק בכר. בכר זוכה להערכה גדולה מאוד על הזכייה שלו בגביע המדינה (עירוני ק"ש) ושלוש האליפויות (הפועל ב"ש), והעובדה שבגיל כל כך צעיר (38) הוא הפך להיות המאמן הפעיל המעוטר ביותר בליגה. גם שמו של יוסי אבוקסיס עלה לא מעט בחיפה והיה מהפייבוריטים של שחר, אך כרגע נראה שרק הצעה מהנבחרת תגרום לו לעזוב את ב"ש.
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
שחר היה רוצה לראות אותו על הקווים. ברק בכר
(צילום: הרצל יוסף)
ירדן שועה, שלא שותף אמש וישב ביציע, צפוי לעמוד לוועדת משמעת פנימית בימים הקרובים וההערכה היא שהחלוץ ייקנס בסכום גבוה, שכן הקבוצה ספגה קנס של 30 אלף שקל מהמינהלת עקב העובדה שהפר בידוד.