החלוץ בן שהר חתם היום (שישי) רשמית במועדון הפאר הקפריסאי אפואל ניקוסיה. הוא הושאל לשנתיים ללא תמורה מקבוצתו בחמש העונות האחרונות, הפועל באר שבע, אליה הוא אמור לחזור בתום התקופה.
מדובר בפעם השלישית בקריירה של שהר בן ה-30 בה הוא עוזב את ישראל לאירופה, כשבעבר שיחק כבר בלא פחות מ-10 קבוצות שונות ביבשת. בסך הכל תהיה זאת התחנה ה-13 בקריירה של שהר, שאמור להרוויח בקפריסין למעלה מחצי מיליון אירו בשנתיים.
2 צפייה בגלריה
בן שהר חוגג עם שיר צדק
בן שהר חוגג עם שיר צדק
תחנה נוספת בקריירה. שהר
(צילום: אורן אהרוני)
מדובר בסכום גבוה מזה שהיה מרוויח אם היה נשאר בבאר שבע תחת חוזה מקוצץ מזה המקורי עליו חתם. יש לציין שאם במהלך השנתיים הקרובות ירצה לעזוב את ניקוסיה למועדון אחר הוא יצטרך את אישורה של באר שבע למהלך. שהר נחת בקפריסין ביום שלישי בלילה ומאז עבר בדיקות רפואיות, בניהן בדיקת קורונה, וערך סיור במתקני המועדון ובאי.
שהר כתב בפוסט לאוהדי הפועל ב"ש: "זה פוסט פרידה זמנית, אני כמעט משוכנע. כולכם יודעים שעברתי לא מעט בקריירה ואף זכיתי לשחק בין היתר בקבוצות גדולות באירופה. אבל אם יש מקום אחד שהיה עבורי בית, אמיתי, חם, מצמיח, תומך, זאת הפועל באר שבע והעיר באר שבע. כאן גם הקמתי את המשפחה שלי והחוויות שצברתי ילוו אותי בכל מקום בו אהיה. תודה למועדון שהיה שם בשבילי לאורך כל הדרך, לקהל הכי חם במדינה שתמיד תמך בקבוצה, לשחקנים שהם כמו אחים עבורי ויחד איתם הגשמתי כל חלום, לצוות המקצועי, הניהולי והרפואי שבלעדיו כל זה לא היה קורה. אני יוצא שוב לדרך חדשה, מאתגרת ומרגשת, חדור אמונה ומשוכנע כי תאחלו לי הצלחה. אמשיך תמיד לעקוב, לתמוך ולקוות שהקבוצה שלנו רק תלך ותתעצם. בעזרת השם בעוד שנתיים אחזור לעיר שהייתה לי ולמשפחתי בית חם בחמש השנים האחרונות".
אפואל ניקוסיה היא אחת הקבוצות המפוארות בכדורגל הקפריסאי. היא זכתה עד היום ב-28 אליפויות ולאורך השנים רשמה מספר הצלחות גדולות בזירה האירופית, כולל העפלה לרבע גמר ליגת האלופות ב-2011/12.
2 צפייה בגלריה
אוהדי אפואל ניקוסיה
אוהדי אפואל ניקוסיה
אוהדי אפואל ניקוסיה. הקבוצה הבכירה באי
(צילום: AP)
האליפות האחרונה שלה הייתה בעונת 2018/19. את העונה האחרונה שהופסקה בגלל משבר הקורונה סיימה במקום השלישי. כמו ברוב הליגה בקפריסין, לקבוצה יש מספר גדול של זרים לרבות עומאר חאני ומוסא אל-תמארי מירדן. בתחילת החודש הצטרף לאפואל החלוץ הבלגי ויקטור קלונרידיס, שהגיע בהעברה חופשית מא.א.ק אתונה.
הפועל באר שבע קיימה משחק אימון נגד קבוצת הנוער של המועדון מחוזקת במספר שחקנים. המשחק הסתיים ב-2:2. לבוגרים כבשו: איליי מדמון ואור דדיה. לנוער: דניאל איבגי וסהר קסלר.