לאחר ההודעה הרשמית על שחרורם ממכבי תל אביב, דור מיכה ועומר אצילי חשפו בפני חבריהם לקבוצה מה עובר עליהם בתקופה האחרונה.
"רק לפני עשרה ימים קיבלנו הודעה מגורם במכבי ת"א שאנחנו לא ממשיכים, הבנו שהכל סופי ברגע שלא זימנו אותנו למבדקים הרפואיים", סיפרו השניים לחבריהם. "חיכינו לרגע הזה כמבחן גדול אם ממשיכים או לא. אחרי כל השנים שנתנו במועדון הזה, במכבי לא היו הוגנים איתנו, וכל זה עוד לפני החלטת הפרקליטות, שהרי כולנו יודעים לאיזה כיוון היא תלך".
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי דור מיכה
עומר אצילי דור מיכה
מאוכזבים. עומר אצילי ודור מיכה
(צילום: עוז מועלם)
סוכנם של השניים, רונן קצב, ניהל בימים האחרונים מספר שיחות עם האיש הקרוב ביותר לבעלים מיץ' גולדהאר, ג'ק אנגלידיס, אבל מהשיחות הללו לא יצא מסמך רשמי מצידה של מכבי, שגם לא הגיבה אתמול להודעה של קצב ואף הופתעה מההחלטה להוציא את הסיפור החוצה.
"אנחנו לא נוותר על שקל, יש לנו חוזה ומכבי תצטרך לעמוד במחויבות שלה כלפינו", אמרו באותן שיחות סגורות השניים לחבריהם לקבוצה. "אם זה קרה לשניים כאלו, בעיקר אחד כמו מיכה שעשרים שנה במועדון, והרי לא היה פה כתב אישום, אז זה יכול לקרות לכולנו", אמר אחד השחקנים.
3 צפייה בגלריה
מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר
מכבי עדיין לא הוציאה הודעה רשמית. גולדהאר
(צילום: אורן אהרוני)
מיכה ואצילי כבר החלו בשיחות עם הקבוצה בנוגע להסדרת נושא השכר, חצי מיליון דולר לעונה, כשייתכן מאוד כי השניים יפנו לבוררות נגד המועדון, מהלך שכרגע הם מנסים להימנע ממנו. במכבי עדיין לא הבהירו לשניים האם שוחררו ללא תמורה, כלומר האם מעבר לקבוצה אחרת יהיה כהעברה חופשית. ייתכן מאוד כי במכבי יבהירו כי הכל תלוי בזהות הקבוצה שאליה יגיעו, בארץ או בחו"ל. קצב מבחינתו יעמוד על כך שמהרגע שהשניים שוחררו, הם ינהלו לעצמם את הקריירה ללא התערבות של המועדון בנוגע לתחנה הבאה שלהם.
3 צפייה בגלריה
יעקב שחר במשרדי ההתאחדות
יעקב שחר במשרדי ההתאחדות
אצילי יגיע לחיפה? יעקב שחר
(צילום: ראובן שוורץ)
מיכה צפוי לעבור ליוון או קפריסין, והוא רוצה לעשות את הריענון הזה. במקרה של אצילי מדובר במהלך שונה לגמרי. הוא רוצה לשחק בארץ, אבל יהיה לו קושי למצוא קבוצה בשל הפרשה. בימים הקרובים יהיה ניסיון מצידו של קצב לרכך את בעלי המועדונים כמו יעקב שחר, אלונה ברקת ואולי משה חוגג. אצילי בשיחות סגורות רוצה להגיע למכבי חיפה, ועשוי לעבור בסופו של דבר עם אייל גולסה.