שחקנים, מאמנים ונציגי ליגה א' הגיעו היום (ראשון) מחוץ לביתו של פרופסור איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, למחות כנגד דחיית הפעילות בליגות הנמוכות. לאחר שארגנו הפגנה מול משרדי ההתאחדות לכדורגל לפני כשבועיים, נציגי הליגה השלישית העלו הילוך.
השחקנים לבשו חולצות שחורות עם הכיתוב "כולנו שווים", החזיקו שלטי מחאה כאשר כוחות משטרה אבטחו את המקום.
2 צפייה בגלריה
ההפגנה מחוץ לביתו של פרופסור איתמר גרוטו
ההפגנה מחוץ לביתו של פרופסור איתמר גרוטו
השחקנים דורשים שינוי
(צילום: פרטי)
שחקני הליגות הנמוכות מרגישים מקופחים לאור העובדה שאינם מקיימים פעילות בשלב הזה, וכתוצאה מכך היכולת הגופנית שלהם נפגעת וגם פרנסתם. לכן הם החליטו להתאגד ולצאת למאבק במטרה לשנות את הגדרת הליגות "מליגות נמוכות", "לחצי-מקצועניות", כך שיתאפשר להן לקבל אישור לשחק בדיוק כמו שתי הליגות הבכירות.
בין השחקנים הבכירים מהליגות הנמוכות שהגיעו למחאה נכחו אבי איבגי, עידן ויצמן, שרון גורמזנו, יוסי אסייג, בר אלסברי, וגם המאמנים איציק ברוך ממכבי יפו ומשה שפירא מירמיהו חולון. גם אנשי ארגון השחקנים, המנכ”ל משה מישאלוף, וראש חטיבת הספורט בהסתדרות, ניר אלון, הגיעו לתמוך במאבק.
"באנו לדרוש את מה שמגיע לנו", אמר עידן ויצמן. "אנחנו לא מבקשים יותר מאחרים, אבל כרגע לא נותנים לנו ומתייחסים אלינו פחות מאחרים. אנחנו דורשים את פתיחת הליגה ומתווה שייתן לנו שקט וביטחון כלכלי להמשך העונה וסיומה במועד שיתאפשר אך ורק על כר הדשא".